کد خبر: 660264
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز اعزامهای ۳ و ۴ روزه در بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هزینه این اعزامها تا ۱۵ درصد کمتر خواهد بود.
محسن نظافتی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه ثبت نام زائران برای اعزامهای ۳ و ۴ روزه از روز دوشنبه ۳۰ تیرماه در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت عتبات عالیات مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مذاکرات انجام شده با سازمان هواپیمایی قرار است علاوه بر تورهای ۷ روزه، ۳ و ۴ روزه نیز در دستور کار قرار گیرد که اعزام این افراد بعد از ماه مبارک آغاز خواهد شد.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: هزینه سفرهای ۳ و ۴ روزه نسبت به ۷ روزه در حدود ۱۵۰ هزار تومان یعنی تا ۱۵ درصد کمتر است. که این پایین بودن قیمت به دلیل هزینه هتل و غذاست و قیمت پرواز و حمل و نقل و سایر خدمات برای زائران تغییری نخواهد کرد.

نظافتی با اشاره به اینکه هزینه سفر ۴ روزه عتبات عالیات کمتر از ۹۵۰ هزار تومان و ۳ روزه نیز کمتر از ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود، تصریح کرد: در حال حاضر زائرانی که در کربلا و نجف هستند در سلامت کامل به سر می برند و هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نشده است.

به گفته وی، اعزامهای جدید از ۱۶ رمضان آغاز و ادامه پیدا خواهد کرد به طوریکه در شبهای قدر با استقبال زیاد زائران مواجه بوده ایم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار