کد خبر: 660250
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که ۴۵ نظامی صهیونیست تاکنون در نبرد با مبارزان فلسطینی در مناطق مختلف نوار غزه به هلاکت رسیده اند.
تسنیم: گردانهای شهید عزالدین قسام دوشنبه شب اعلام کرد: پنج نظامی صهیونیست در جریان درگیری در جنوب نوار غزه کشته شدند که با احتساب آنها شمار تلفات ارتش رژیم اسرائیل به ۴۵ نفر رسید.

این گردانها در بیانیه‌ای که یک نسخه آن در اختیار خبرگزاری آناتولی ترکیه قرار گرفت، تصریح کرد: مبارزان ما با یک یگان اسرائیل در شرق شهر خانیونس در جنوب نوار غزه درگیر شدند که به کشته شدن پنج نظامی اسرائیلی و زخمی شدن تعداد دیگری از آنها منجر شد.

این درحالی است که ارتش رژیم اسرائیل تاکنون به کشته شدن فقط ۲۷ نظامی و زخمی شدن ۹۰ نفر دیگر خود در این درگیری‌ها اذعان کرده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
1
ماشاءالله و لاحول و لا قوت الا بالله العلی العظیم !
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
0
به نام خدا - به تصویر جنایات در غزه ( یگان توپخانه اسرائیل ) دقت کنید !! گلوله های توپ کنار یگان های توپخانه را ببینید !! رنگ مرمی ها نارنجی ، زرد ، سبز ، سپید ،.... اینها همه سلاح های ممنوعه و نامتعارف مانند عامل فسفر (آتشزا ) ، عامل دایم ، عامل سارین (اعصاب ) ، عامل خردل ، سیاه زخم و ... است که به نوبت از راه نزدیک (تپه های مشرف به غزه ) بسوی غزه شلیک می کنند !!!
راه چاره ! تنها راه این است که پس از فرود گلوله توپ ! با تعیین دقیق گرای مختصات GPS موقعیت محل استقرار واحد توپخانه ، موشک های تاکتیکی نقطه زن تاکتیکی اسکندر یا نسل 4 موشک فاتح 110 را شلیک می کنی درست از بالا بر سر یگان توپخانه فرود آمده و کل آنرا یکجا منهدم می نماید ، کاری که روسیه با چند شلیک 2 اسکندر 40 تانک گرجستان را کنارهم منهدم کرد !! آری ! دیگر مقاومت باید روش پرتاب کاتیوشا را کنار نهد !! و بجای راکت های منحنی الخط بی دقت کم اثر ! از موشک های دقیق مستقیم زن پرقدرت با سرجنگ 600kg تا 1یک تن استفاده نماید ! و همه ذخایر سلاحش بجای راکت های فجر، موشک های نازعات و زلزال و اسکاد سی و فاتح 110و اسکندر باشد با سرجنگی دستکم نیم تا یک تن TNT !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار