کد خبر: 660246
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
يك كارشناس مسائل سياسي در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»:
قديري ابيانه گفت: اگر آمريكا، آلمان يا ديگران مايل هستند يهوديان كشور خود را داشته باشند، مي‌توانند در آلمان و آمريكا بخشي از سرزمين خويش را براي تشكيل دولت يهودي اختصاص دهند. آنچه در غزه روي مي‌دهد و رژيم صهيونيستي در حال ارتكاب است، بدتر از هلوكاست است.
جنايات صهيونيست در غزه از هلوكاست خيالي بدتر است/كودك‌كشي در صهيونيسم سابقه تاريخي دارد/ تصاوير شادي صهيونيست‌ها از بمباران  فلسطين جهاني شود

جوان‌آنلاين: محمد حسن قديري ابيانه، كارشناس مسائل سياسي در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» به مناسبت در پيش بودن روز قدس گفت: جنايات رژيم صهيونيستي عليه مردم مظلوم فلسطين و غزه و به شهادت رساندن كودكان و زنان، مورد حمايت كشورهايي است كه ادعاي دروغين دفاع از حقوق بشر آنها گوش‌ها را كر كرده است. آمريكا، انگلستان، فرانسه، آلمان و ساير كشورهاي اروپايي كشورهايي هستند كه نه تنها از تجاوز رژيم صهيونيستي دفاع مي‌كنند بلكه براي جايگزيني تسليحاتي كه رژيم صهيونيستي در اين تجاوز به كار گرفته، اقدام كرده‌اند. اين نشان دهنده ماهيت اين كشورها و سردمداران آنهاست.


قديري ابيانه ادامه داد: رژيم صهيونيستي در ارتكاب جنايات حد و مرزي قائل نيست و اصولا مطابق با آموزه‌هاي كتاب مقدسشان «تلمود» كشتن غير يهوديان را اعم از كوچك و بزرگ مجاز و بلكه مستحب و واجب مي‌شمارد و اصولا غير يهوديان را حيوان ناطق مي‌دانند كه خداوند آنها را براي خدمت‌گذاري به يهوديان آفريده است. مطابق با باور مسيحيان در همين فلسطين در زمان حضرت مسيح به دستور و به خواست يهوديان كودك كشي را راه‌ انداخته بودند. ملت‌هاي جهان بايد هر گونه مساعدتي را كه مي‌توانند به نفع فلسطنين و عليه صهيونيست‌ها به كار گيرند. روز قدس بايد بسيار باشكوه‌تر از سال‌هاي گذشته برگزار شود. روز قدس روز اسلام و روز دفاع از مظلومان فلسطين است و انشا‌ءالله روز نابودي اسرائيل خواهد بود.


وي افزود: بايد تصاوير جنايت صهيونيست‌ها به ويژه براي مردم كشورهايي كه دولت‌هايشان حامي صهيونيست‌ها هستند، ارسال شود تا از درون فشاري بر دولت‌ها وارد كنند. تصاوير شادي صهيونيست‌ها از بمباران شهرهاي فلسطين، بايد جهاني شود تا ماهيت پليد صهيونيست‌ها بيش از گذشته براي جهانيان روشن شود.

جنايات صهيونيست در غزه از هلوكاست خيالي بدتر است/كودك‌كشي در صهيونيسم سابقه تاريخي دارد/ تصاوير شادي صهيونيست‌ها از بمباران  فلسطين جهاني شود


اين كارشناس مسائل سياسي عنوان كرد: نگاه صهيونيسم‌ها به غير يهوديان و حيوان دانستن آنها اعم از مسلمان، مسيحي و بودايي بايد به اطلاع همه ملت‌هاي جهان برسد. نگاه صهيونيسم‌ها به مسيح و حضرت مريم(س) از ديد مسيحيان پنهان مانده و اين امر با سلطه صهيونيست‌ها و رسانه‌هاي غربي مقدور شده است؛ چرا كه اطلاع مسيحيان از نگاه يهوديان نسبت به مقدسات آنها انزواي صهيونيسم‌ها را در اين جوامع در پي خواهند داشت.


به گفته قديري ابيانه يهوديان هيچ اعتقادي به تقدس حضرت مسيح و حضرت مريم ندارند و اين در حالي است كه رسانه‌هاي صهيونيستي مسلمانان را دشمن مسيحيان معرفي مي‌كنند. حال آنكه مسلمانان براي حضرت مسيح و حضرت مريم تقدس قائل بوده و معجزات آن دو بزرگوار نيز در قرآن آمده است اما در انجيل به آن اشاره نشده است.

وي گفت: اين جنايات رژيم صهيونيستي نمي‌تواند اسرائيل را از سرنگوني و اضمحلال نجات دهد و صهيونيست‌ها بايد به كشورهاي خود بازگردند و فلسيطن را به طور كامل به فلسطينيان بازگردانند و به عبارت ديگر بايد فلسطين به طور كامل به نقشه بازگردد.

جنايات صهيونيست در غزه از هلوكاست خيالي بدتر است/كودك‌كشي در صهيونيسم سابقه تاريخي دارد/ تصاوير شادي صهيونيست‌ها از بمباران  فلسطين جهاني شود 

قديري ابيانه اظهار داشت: اگر آمريكا، آلمان يا ديگران مايل هستند يهوديان كشور خود را داشته باشند، مي‌توانند در آلمان و آمريكا بخشي از سرزمين خويش را براي تشكيل دولت يهودي اختصاص دهند. آنچه در غزه در جريان است و رژيم صهيونيستي در حال ارتكاب است، بدتر از هلوكاست ساخته شده، است.
 
اين كارشناس مسائل سياسي در پايان با اشاره به فتنه داعش در سوريه و عراق يادآور شد: پرچم رژيم صهيونيستي دو نوار آبي دارد كه سمبل دو رودخانه نيل تا فرات است كه بخش‌هايي از 14 كشور را در برمي‌گيرد و حتي مكه و مدينه را نيز شامل مي‌شود و اين در حالي است كه اسنودن، افشاگر مسائل امنيتي آمريكا اخيرا اعلام كرده گروه تروريستي داعش دست‌پروده سازمان سي‌آي اي آمريكا، ام آي 6 انگلستان و موساد اسرائيل است. اين گروه تروريستي و جنايتكار كه ادعاي اسلام‌گرايي دارد اخيرا اعلام كرده كه زائران خانه خدا براي پرستش سنگ به حج مي‌روند نه خود خدا و لذا بايد خانه خدا از بين برود و ويران شود و زائران آن نيز همگي كشته شوند. در حقيقت بايد جنايت داعش را نيز عليه شيعيان و اهل تسنن و مسيحيان به پاي صهيونيست‌ها نوشت و عمق اهداف آنها را شناخت.  
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
2
به نام خدا - مولا علی (ع) : الشر لا یدفع الا بالشر !! تنها زور چاره زور است و تنها زهر درمان زهر است !!
این غده سرطانی بدخیم شده (اسرائیل) درمان سنگین و تهاجمی می خواهد ! همه باید تنها برای نابودی اسرائیل و حامیان پلیدش برنامه ریزی کنیم و توانایی مقاومت چه حزب الله چه جهاد اسلامی چه سوریه بدون ادعا باید دهها برابر توان کنونی افزایش یابد ! باید دستکم 000/10موشک با کلاهک 1 تن و خطای زیر 25 متر به مراکز حیاتی اسرائیل شلیک شود ! همه بندرها وسکوهای دریایی، فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، اسکله های زیردریایی ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد و شین بت ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و...همگی کاملاً منهدم و با خاک یکسان گردد!و این مهم هرگز با پرتاب راکت های ضعیف و کم دقت شدنی نیست!
اگر قدرتی داشتم ! برای برگرداندن ورق جنگ به نفع مردم مظلوم غزه و جنوب لبنان با سخاوت تمام :
1- 10000 فروند موشک نسل 4 فاتح 110 !
2- 1000 فروند موشک پدافند ضدهوایی صیاد شیرازی
3- 2000 فروند ضدهوایی دوش پرتاب میثاق و 500 فروند ضد بالگرد قائم
4- 2000 فروند ضد زره توفان نسل پنجم
5 - 250 فروند موشک ضد ناو خلیج فارس
6- 2000 فروند پهپاد شناسایی ، بمب افگن رادار گریز
7- 100000 سلاح انفرادی مدرن برای درگیری های چریکی موثر
8- جایگزینی دهها هزار زلزال و نازعات بجای راکت های کم اثر بی دقت و منحنی زن !
بی درنگ به حزب الله و جهاد اسلامی می دادم تا ورق جنگ به نفع مظلومان برگردد !
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
1
به نام خدا - به تصویر جنایات در غزه ( یگان توپخانه اسرائیل ) دقت کنید !! گلوله های توپ کنار یگان های توپخانه را ببینید !! رنگ مرمی ها نارنجی ، زرد ، سبز ، سپید ،.... اینها همه سلاح های ممنوعه و نامتعارف مانند عامل فسفر (آتشزا ) ، عامل دایم ، عامل سارین (اعصاب ) ، عامل خردل ، سیاه زخم و ... است که به نوبت از راه نزدیک (تپه های مشرف به غزه ) بسوی غزه شلیک می کنند !!!
راه چاره ! تنها راه این است که پس از فرود گلوله توپ ! با تعیین دقیق گرای مختصات GPS موقعیت محل استقرار واحد توپخانه ، موشک های تاکتیکی نقطه زن تاکتیکی اسکندر یا نسل 4 موشک فاتح 110 را شلیک می کنی درست از بالا بر سر یگان توپخانه فرود آمده و کل آنرا یکجا منهدم می نماید ، کاری که روسیه با چند شلیک 2 اسکندر 40 تانک گرجستان را کنارهم منهدم کرد !! آری ! دیگر مقاومت باید روش پرتاب کاتیوشا را کنار نهد !! و بجای راکت های منحنی الخط بی دقت کم اثر ! از موشک های دقیق مستقیم زن پرقدرت با سرجنگ 600kg تا 1یک تن استفاده نماید ! و همه ذخایر سلاحش بجای راکت های فجر، موشک های نازعات و زلزال و اسکاد سی و فاتح 110و اسکندر باشد با سرجنگی دستکم نیم تا یک تن TNT !
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
1
به نام خدا - به تصویر جنایات در غزه ( یگان توپخانه اسرائیل ) دقت کنید !! گلوله های توپ کنار یگان های توپخانه را ببینید !! رنگ مرمی ها نارنجی ، زرد ، سبز ، سپید ،.... اینها همه سلاح های ممنوعه و نامتعارف مانند عامل فسفر (آتشزا ) ، عامل دایم (خونریزی دهنده )، عامل سارین (اعصاب ) ، عامل خردل(تاولزا) ، سیاه زخم و ... است که به نوبت از راه نزدیک (تپه های مشرف به غزه ) بسوی غزه شلیک می کنند !!!
راه چاره ! تنها راه چاره این است که پس از فرود نخستین گلوله های توپخانه اسرائیل!با تعیین دقیق گرای موقعیت محل استقرار یگان توپخانه ، بی درنگ موشک های تاکتیکی نقطه زن مثل اسکندر یا نسل 4 موشک فاتح 110 روی آدرس گرا قفل و شلیک شود که برق آسا درست از بالاسر بر روی تجهیزات توپخانه فرود آمده و کل آنهارا یکجا منهدم می نماید ، کاری که روسیه با پرتاب تنها 2 موشک تاکتیکی اسکندر نزدیک 40 تانک آماده اعزام گرجستان را پیشدستانه کنارهم در آشیانه منهدم کرد !! آری ! دیگر مقاومت ضد صهیونیستی باید روش دفاع کاتیوشایی را کنار نهد !! و بجای راکت های منحنی الخط بی دقت کم قدرت ! از موشک های هوشمند ، دقیق، مستقیم زن، پرقدرت با سرجنگ دستکم 600kg تا 1یک تن و حتی بالاتر استفاده نماید ! و همه ذخایر سلاحش را بجای راکت های فجر با موشک های نازعات و زلزال و اسکاد سی و فاتح 110 با سرجنگی دستکم نیم تا یک تن TNT !جایگزین نماید ! تا انشاءالله در رویارویی بعدی کار رژیم جعلی متجاوز اسرائیل یکسره گردد و دیگر چیزی از این غده بدخیم شده سرطانی باقی نماند !!
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
0
آماده کردن یک راهبر نظامی دقیق و سنجیده ، همه جانبه برای نابودی کل تاسیسات و زیرساختهای حساس و حیاتی اسرائیل ( ازجمله همه بندرها وسکوهای دریایی، فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، اسکله های زیردریایی ،ایستگاههای راه آهن ، راهها و پل ها ،رادیو تلویزیون ، پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد و شین بت ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و....) در تجاوزگری بعدی اش !! پودر و محو گردد !!
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
0
0
سرمایه داران دنیای غرب"از امریکا"
اسرائیل "انگلیس واروپا"همه دست در
دست هم گذارده "تا" تنها عامل اشتراک
بین مردمان دنیا"بااداب رسوم متفاوت"
که مذهب است "به شکلی کمرنگ و
صوری در بیاورند"ودران صورت است"با
خیالی راحت"ثروت کشورهای دیگر را
غارت کرده "برحساب های کلان خود
اضافه کنند"وگنج های افسانه ای"شکل
دهند"برای رسیدن به هدف خودشان"
وسیله به هر روشی قابل توجیه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار