کد خبر: 660223
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:
دشمنان از طریق شبکه های ماهواره ای و سایتهای مختلف قصد برداشتن حیا و غیرت را از جامعه داشته وبا برخورد ناآگاهانه ی مردم نسبت به آثار تخریبی ماهواره،جامعه با آسیب های جدی مواجه خواهد شد.

سیدعلی مهاجر در جلسه کارگروه بانوان بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه گرگان ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) گفت: علت بروز رفتارها و پوشش های ناهنجار در جامعه اسلامی ناشی از تغییر تفکرات بوده و دشمن در غالب جنگ نرم با استفاده از ابزار ماهواره ایمان مردم را نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تأکید بر اینکه مهلک بودن دجال واره باید به باور عمومی تبدیل شود، افزود: مردم باید به این باور برسند که دجال واره همانند یک سم مهلک است که سبب نابودی و تزلزل کانون خانواده می شود.

وی با بیان اینکه برخورد با ماهواره با رویکرد ایجابی و نه سلبی صورت بگیرد، گفت: دامنه فعالیت دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای و سایت های مختلف رو به گسترش است، دشمنان می خواهند حیا و غیرت از جامعه اسلامی برداشته شود لذا اگر مردم به اثر تخریبی ماهواره پی نبرند با آسیب های جدی روبرو خواهند شد.

مهاجر با اشاره به اینکه جامعه با یک جنگ تمام عیار رسانه ای مواجه است، خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است همه باید نسبت به این مهم حساس شوند و خود را در این زمینه مسئول بدانند تا گره ای از مشکلات گشوده شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان رفتارهای ناهنجار اجتماعی را ناشی از تاثیر ماهواره دانست و گفت: با تقویت باورهای دینی و اعتقادی می توان دشمن را در عرصه جنگ نرم ناکام کرد.

وی در خصوص کاهش درصد مخاطبان شبکه های ماهواره ای و سایت های ضدفرهنگی بیان داشت: با تبیین آسیب ها و خطرات سوء این ابزار مخرب می توان ذائقه مخاطبان را به استفاده از دجال واره تغییر داد.

مهاجر با بیان اینکه دیدگاه ها نسبت به ماهواره در سطح کشور متفاوت است، خاطرنشان کرد: اعتقاد برخی بر این بوده که نباید با این وسیله مقابله بلکه باید جنبه هدایت آن را در نظر گرفته شود و عده ای نیز نسبت به حذف و مقابله با این ابزار مخرب معتقد هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تأکید بر اینکه راهکارهای عملیاتی مقابله با ماهواره باید درنظر گرفته شود، تصریح کرد: روشنگری و ایجاد باور در ذهن مخاطب نسبت به مسئله دجال واره باید با جدیت پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسیم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر