کد خبر: 660180
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
اختصاصی جوان
برخلاف حمايت‌هاي ظاهري كه جريانات اصلاح‌طلب از رئيس‌جمهور در رسانه‌هاي خود نشان مي‌دهند، اخبار و گزارش‌هاي دريافتي از نارضايتي آنها از عملكرد و مواضع دكتر روحاني حكايت دارد.
برخلاف حمايت‌هاي ظاهري كه جريانات اصلاح‌طلب از رئيس‌جمهور در رسانه‌هاي خود نشان مي‌دهند، اخبار و گزارش‌هاي دريافتي از نارضايتي آنها از عملكرد و مواضع دكتر روحاني حكايت دارد.  يك منبع آگاه با بيان اين خبر به «جوان» گفت: اصلاح‌طلبان از آن بخش از سخنان رئيس‌جمهور كه بر صندوق آرا تأكيد كرده و مردم به بلندگوهاي تبليغاتي عليه صندوق رأي نه گفتند، به شدت برآشفته و آن را توهين به خود تلقي كرده‌اند اما مواضع رئيس‌جمهور چه بود كه آنها را اينگونه پريشان و عصباني كرده است؟ مطالب زير بازنشر برخي از سخنان رئيس‌جمهور محترم در ديدار با اصلاح‌طلبان است كه مرور آن خالي از لطف نيست.

«در انتخابات ۲۴ خرداد سال گذشته مردم به صحنه آمدند تا بگويند تغيير و تحول را مي‌خواهند، مردم اعلام كردند كه به نظام و صندوق نظام اعتماد دارند و اين مهم در حالي رخ داد كه مشكلاتي در سال‌هاي پيش از آن به‌وجود آمده بود و بلندگوهاي تبليغاتي عليه صندوق رأي فعاليت مي‌كردند. مردم پاي صندوق آمدند يعني اساس سرمايه اجتماعي با حضور مردم و در انتخابات احيا شد، مردم اعلام كردند كه زبان ما زبان صندوق رأي خواهد بود و اين بسيار مهم بود. » ( نه به اردوكشي‌هاي خياباني فتنه 88) «جمهوريت اساس و بنيان و پايه نظام ماست و امام به آن اعتقاد داشت و رهبري نظام بارها به صراحت از آرا و نظر و رأي مردم دفاع كرده‌اند.» 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
0
چرا توهین به اصلاح طلبان با منطق جلو بروید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار