کد خبر: 660177
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
يك عضو مجمع روحانيون مبارز، نسبت «شعار نه غزه، نه لبنان » فتنه‌گران در روز قدس سال 88 به جريان‌هاي وابسته به اصلاحات را يك دروغ شاخدار توصيف كرد.
به گزارش فارس، سيد هادي خامنه‌‌اي كه در سومين شب از ليالي قدر در دارالزهراي تهران سخنراني مي‌كرد، گفت: همه ما با سهم‌هاي مختلف و متفاوت در مشكلاتي كه جهان اسلام با آن مواجه شده است، سهيم هستيم. ترديدي نيست كه امروز سركردگان استكبار جهاني و صهيونيسم سردسته تمام بلياتي هستند كه با نام‌هاي مختلف، دامنگير جامعه اسلامي و جوامع انساني شده است. الان در غزه مردم دسته دسته كشته مي‌شوند. جوانان و زنان و كودكان به خون خود آغشته مي‌شوند، به خاطر اينكه نقشه‌هاي حساب شده‌اي كه از همان انحراف‌ها در انديشه‌هاي اسلامي سرچشمه مي‌گيرد يك به يك در حال عملي شدن است. وي يادآور شد: در پشت صحنه افراط‌گراهايي چون داعش، امريكا و اسرائيل پنهان شده‌اند. كشتارها و فجايعي كه وهابي‌ها نزديك به يك قرن پيش انجام دادند كاملاً مشابه عملكردهاي امروزي داعش است.
كارهايي كه وهابي‌ها انجام دادند به كشتارهايي كه افراطيون مسيحي در جنگ‌هاي صليبي انجام دادند، شباهت دارد. براي تكفيري‌ها و داعش امروز يا وهابي‌ها كه شبيه هم هستند و هيچ فرقي با آنان ندارند، كشتن و حكم قتل دادن و كافر انگاشتن و تكفير كردن مثل آب خوردن است. وي با تأكيد بر لزوم حمايت همه‌جانبه از مردم مظلوم غزه گفت: عده‌اي نادان و مغرض طي سال‌هاي گذشته شايعه‌اي درآوردند كه يكي از جريان‌هاي وابسته به اصلاحات شعار نه عزه، نه لبنان را مطرح كرده است. بنده رسماً اعلام مي‌كنم اين يك دروغ شاخدار است. هيچ كس از وابستگان به اصلاحات و كساني كه به امام و به انقلاب ايمان دارند، هرگز چنين اعتقادي نداشته‌اند.  سيد هادي خامنه‌اي البته توضيح نداده است، كه اگر اين شعار نسبتي با جريان‌هاي اصلاح‌طلب ندارد، كه ان‌شاء‌الله اينگونه است، چرا بزرگان و ليدرهاي اصلاح‌طلب در همان روزها نه تنها آن را محكوم نكردند، بلكه با سكوت خود بر دامنه آن افزودند؟ سؤالي كه ‌ پس از پنج سال همچنان بي‌پاسخ مانده است.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
3
3
کدام برائت جویی !! این نقاب جدید پنهان شدن و بازی پشت نقاب آنهاست ! اصلاح طلب ها هر کاری کنند هدف نهایی شان تنها افساد طلبی است و بس !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
2
3
همیشه از احساس مردم به نفع خودشون سوء استفاده میکنن....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار