کد خبر: 660060
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کاربران ضمن انتقاد از وارد شدن رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی علیه نوار غزه و اسارت یک نظامی، از نخست‌وزیر این رژیم خواستند فورا استعفا دهد.
فارس: کاربران ضمن انتقاد از وارد شدن رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی علیه نوار غزه و اسرات یک نظامی، از نخست‌وزیر این رژیم خواستند فورا استعفا دهد.

به گزارش خبرگزاری مستقل فلسطین «سما»، پس از اینکه گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کردند  یک سرباز صهیونیست به نام «شائول آرون» را به اسارت گرفتند این مسئله بلافاصله فضای شبکه‌های اجتماعی از جمله «فیس‌بوک» را به خود اختصاص داد.

بسیاری از کاربران اسرائیلی سیل دشنام و انتقادهای خود را نثار «آویگدور لیبرمن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونسیتی و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم کردند و آنها را به خاطر شروع عملیات زمینی در نوار غزه شماتت کردند.

تعدادی از کاربران خواستار عقب‌نشینی فوری از آنچه آن را جهنم توصیف کردند شدند و نتانیاهو را فردی بی‌تجربه توصیف کردند و از وی خوستند فورا استعفا دهد.

عده‌ای دیگر از فعالان اینترنتی نوشتند که نتانیاهو فقط بلد است در مورد برنامه هسته‌ای ایران حرف بزند بدون اینکه گام مثبتی در این جهت برداشته باشد و به خاطر رفتار وی، «اسرائیل» بی اعتبار شده است.

گردان‌های عزالدین قسام یکشنبه شب اعلام کردند که یک نظامی صهیونیست را در محله التفاح غزه به اسارت گرفتند. حماس نام این نظامی اسرائیلی را «شائول آرون» با کد پرسنلی 6092065 اعلام کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
1
اگر چند تا دیگر از این نظامیان(9 نفر ) را زنده اسیر کنند ! کار جنگ به نفع پذیرش کامل شروط مقاومت پایان خواهد یافت !
علی
|
UNITED STATES
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
0
یه سئوال ذهن منو پر کرده چرا این همه موشک به اسرائیل پرتاب میشه حداق طوری پرتاب کنند که 10 موشکی حداقل یک نفر را از اونا به درک بفرستن 480 موشک رفته فط یه نفر زخمی شد؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ایران دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
این غده سرطانی بدخیم شده (اسرائیل) درمان سنگین و تهاجمی می خواهد ! همه باید تنها برای نابودی اسرائیل و حامیان پلیدش برنامه ریزی کنیم و توانایی مقاومت چه حزب الله چه جهاد اسلامی چه سوریه بدون ادعا باید دهها برابر توان کنونی افزایش یابد ! باید دستکم 000/10موشک با کلاهک 1 تن و خطای زیر 25 متر به مراکز حیاتی اسرائیل شلیک شود ! همه بندرها وسکوهای دریایی، فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، اسکله های زیردریایی ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد و شین بت ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و...همگی کاملاً منهدم و با خاک یکسان گردد!و این مهم هرگز با پرتاب راکت های ضعیف و کم دقت شدنی نیست!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار