کد خبر: 659825
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از اجرای طرح شناسایی و جلوگیری از فعالیت 120 انبار مواد ضایعاتی در سطح شهر خبر داد.

ابولفضل وطن دوست بااشاره به اینکه با اجرای این طرح 120 انبار مواد ضایعاتی شناسایی شده گفت: اغلب گردانندگان این انبارها را افاغنه و افرادی تشکیل می دهند که فاقد کارت شناسایی کسب و کار هستند  و عمده موادي که در اين انبارها جمع‌آوري مي‌شود مواد پلاستيکي، نان خشک، کارتن، ظروف يکبار مصرف و پت (بطري آب و نوشابه، قوطي کنسروها) هستند.

وی حمایت از حقوق شهروندی، حفظ آرامش ساکنان محل، رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری ها در سطح شهر را از جمله اهداف اجرای این طرح دانست.

وطن دوست با بیان اینکه با توجه به اینکه اجرای این طرح به همت شهرداری و با همکاری دادگستری و  نیروی انتظامی انجام می شود افزود: اجرای طرح ساماندهی انبارهای مواد ضایعاتی در سطح شهر پس از دو مرحله اخطار جمع آوری و پلمپ می شوند.
وی افزود: بر اساس قانون 55 شهرداریها هیچ انبار ضایعات نباید در داخل شهر فعالیت داشته و در صورت مشاهده این گونه فعالیت های غیر مجاز برخورد نموده و بر اساس کمیسیون بند 20 پلمپ خواهد شد.

 معاون خدمات شهری شهرداری کاشان خواستار مشارکت و همکاری شهروندان شد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت های غیر قانونی و همچنین بازیافت مواد ضایعاتی با سامانه 137 تماس حاصل نمایند. 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
1
ین یک واقعیت تلخ و هم در صورت غفلت یک خطر بزرگ برای آینده مملکت ایران است ! درست معادل 3 میلیون ایرانی بیکار شده !! = سه میلیون شاغل افغان غیرقانونی در ایران داریم !!! و با این هزینه کلان ایجاد هر یک شغل در ایران (300 میلیون تومان ) می بینیم که تا افغانها را از ایران اخراج نکنیم و به افغانستان برنگردانیم ( چیزی که قطعاً انگلیس و امریکا و دولت افغانستان خوش ندارند !!!) مشکل بیکاری در ایران هرگز برطرف نخواهد شد و روز به روز هم با ادامه ورود غیر قانونی افغانها از مرز و رخنه در شهرهای مرکزی وضع کار و .... از این هم که هست بدتر و بدتر خواهد شد !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
0
0
با جاخوش کردن این میلیونها افغانی غیر قانونی (غیرمجاز )، خطرات ناگوار امنیتی و خلاء هویتی و خطر تهدید بافت جمعیتی بومی با بر هم خوردن و تغییر نسبت جمعیتی و مذهبی سکنان بومی اصیل ایران در پی دارد ! ریشه اکثر اتباع بیگانه ...شمال افغانستان یا پشتون های عرب تبار اند که سنخیتی با ایران ندارند ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار