کد خبر: 659824
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
رئیس شورای شهر بومهن زیر ساخت های بهداشتی، آموزشی و درمانی بومهن با توجه به افزایش جمعیت در این منطقه را زیر خط صفر اعلام کرد.

علیرضا بخششی در مورد وضعیت زیر ساخت ها در این بخش از شهرستان پردیس گفت : با توجه به عمر دو ساله شهرستان پردیس و اجرای سیاست استقرار ادارات در شهرستان پردیس هنوز این سیاست در مسیری نا هموار هدایت می شود .

وی افزود : زیر ساخت های بهداشتی و درمانی و آموزشی در شهرستان پردیس با وجود انبوه جمعیت به ویژه در بخش بومهن زیر خط صفر است و مردم پر شدن خلئی را در این رابطه احساس نمی کنند .

بخششی نبود بیمارستان در شهرستان پردیس را معضلی بزرگ در مسیر توسعه این منطقه دانست و گفت : نبود بیمارستان دولتی در حوزه بهداشت و درمان به عنوان یکی از نیازها ی اساسی مردم در کارنامه مدیریت شهرستان نمره ای منفی ثبت خواهد کرد.

رئیس شورای شهر بومهن با اشاره به زیر ساخت های فرسوده حوزه آموزش و پرورش در بومهن ساختار آموزشی این بخش از شهرستان پردیس را بحرانی دانستند و افزود : مدارس فعلی جواب نیاز مردم را در بومهن نمی دهد و در سال تحصیلی گذشته بیش از ظرفیت تعریف شده از سوی وزارت آموزش و پرورش دانش آموز در مدارس داشتیم .

بخششی ادامه داد : جلوگیری از ورود موج بحران به شهرستان پردیس نیازمند تقویت زیر ساخت ها در ابعاد مختلف است و در این رابطه مسکن مهر زنگ خطر را به صدا در می آورد.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار