کد خبر: 659820
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
در راستای ساماندهی امکانات زیرساختی گردشگری در سواحل استان گلستان، بندرگز و بندرترکمن از اولویت‏های احداث هتل در این استان هستند.

قربان عباسی رئیس کمیته اسکان ستاد هماهنگی سواحل استان گلستان با عنوان کردن مطلب فوق گفت: در راستای ساماندهی امکانات زیرساختی گردشگری در سال جاری، مبلغ 2 میلیارد و 350 میلیون ریال، برای ساماندهی و امکانات زیرساختی در سواحل استان گلستان پیش‏بینی شده است.

وی تصریح کرد: محوطه‏سازی، ساخت سرویس بهداشتی واحداث سکو و آلاچیق و ... از اقداماتی است که در این راستا برای خدمات‏دهی به مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به اینکه بندرگز و بندرترکمن از اولویت‏های احداث هتل در استان هستند، گفت: در این راستا، پروژه نگین بندرترکمن از پروژه‏هایی است که با مبلغ سرمایه 400 میلیون دلار و با در نظر گرفتن ساخت 50 ویلا و هتل پنج ستاره در نظر گرفته شده که امیدواریم تا سال 1394 نسبت به اجرای این پروژه اقدام شود.

عباسی همچنین از وجود 28 منزل استیجاری و همچنین سالن‏های ورزشی و مدارس ستاد اسکان آموزش و پرورش در شهرستان بندرگز خبر داد که برای اسکان مسافران تابستانه در این شهرستان آمادگی دارند.

رئیس کمیته اسکان ستاد هماهنگی سواحل استان گلستان از احداث و ایجاد کمپ استراحت موقت مسافران به تعداد 10 آلاچیق و سکو به مبلغ یک میلیارد ریال خبر داد و ادامه داد: شهرداری‏ها به عنوان مسئول طرح سالم‏سازی نسبت به تهیه بروشور راهنما و توزیع آن در مبادی ورودی شهرستان اقدام کرده و فرمانداران نیز نسبت به ساماندهی مغازه‏ها و فروشگاه‏ها در سواحل استان پیگیری‏های لازم را به عمل آورند، همچنین تعاملات لازم با مراکز بهداشت برای بررسی آب‏های آشامیدنی سالم و جمع‏آوری زباله و نظارت بر دفع فاضلاب در سواحل استان صورت گیرد.

عباسی اظهار امیدواری کرد با ساماندهی زیرساخت‏های گردشگری و بهبود امکانات خدمات‏دهی دستگاه‏های طرح اسکان در شهرستان‏های ساحلی استان، شاهد افزایش ماندگاری و رضایتمندی مسافران در این شهرستان‏ها باشیم.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار