کد خبر: 659818
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ازاجرای طرح تفکیک سه شبکه آب شرب، بهداشتی و خام برای نخستین بار در کشور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

عبدالحمید توکلی بینا با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به اجرا در آمده،  استفاده بهینه از منابع آبی و اصلاح الگوی مصرف را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

 وی با تاکید بر ضروری اجرایی شدن طرح تنوع کیفی آب در تمام کشور گفت: منطقی و عاقلانه نیست آبی که با هزینه بسیار زیاد به منظور شرب مردم تولید می شود به مصارفی همچون بهداشتی یا فضای سبز برسد.

توکلی بینا با بیان اینکه در این طرح شبکه های آب آشامیدنی، روشویی ها و دستشویی ها و همچنین شستشوی حیاط ها از یکدیگر جدا شده است افزود: با اجرای این طرح فشار آب در هسته مرکزی شهر به ویژه هتل ها و مهمانپذیرها بهبود می یابد.

بنا به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم  وزیر نیرو نیز در جریان سفر خود به قم، جداسازی شبکه های مختلف آب در حرم مطهر حضرت معصومه را اقدامی منطقی و گامی عملی در اصلاح الگوی مصرف دانست.

چیت چیان با بیان اینکه این اقدام  می تواند الگویی برای تمام کشور باشد،  ابراز امیدواری کرد این کار در آینده نزدیک ابتدا برای مکان‌های عمومی مانند مدارس و بیمارستان‌ها اجرا ‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار