کد خبر: 659817
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
مدیر عالم شرکت گاز استان خوزستان از افزایش روزانه 4 میلیون متر مکعب گاز مصرفی در بخش صنایع در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد .

سید ناصر حسینی نژاد  با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال 1393 نسبت به سال 92 استان خوزستان با افزایش در مصرف گاز طبیعی رو به رو بوده است ، افزایش مصرف گاز را حاکی از بالا رفتن سقف تولید در بخشهای پتروشیمی ، نیروگاهی و افزایش تعاملات تجاری آنها با مشتریان داخلی و خارجی بیان کرد.

وی با اشاره به محدودیتهای تولید گاز گفت : بیش از 95% مصرف گاز استان در بخشهای صنعتی صرف میشود لذا از صاحبان صنایع در خواست میشود در بهینه سازی مصرف گاز در جهت کاهش هزینه های خود و کمک به تامین گاز در سایر بخشها اهتمام بیشتری بعمل آورند .

مدیر عالم شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به آمادگی گاز خوزستان برای کمک های فنی به صنایع افزود: مصرف معمول انرژی در بخش کشاورزی و صنایع نیشکر بیش از دو و نیم برابر متوسط مصرف در کشور های پیشرفته میباشد که با کنترل و مدیریت انرژی امکان کاهش مصرف و افزایش درآمد برای این صنایع وجود دارد و شرکت گاز آمادگی همکاری از طریق دفتر پژوهشی خود در دانشگاه برای شناسایی نقاط قابل بهبود و بهینه سازی مصرف را بدون اخذ هزینه از صنایع اعلام می کند .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار