کد خبر: 659815
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
اولین افتتاح رسمی دارالقرآن پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان کاشان از حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علیه السلام کلید خورد.

در این مراسم حجت الاسلام  سعیدی معاونت تربیت وآموزش  ناحیه مقاومت بسیج کاشان طی سخنانی ،قرآن را کتاب سعادت بخش بشریت خواند و انس هرچه بیشتر با این کلام إلهی را توصیه نمود.

وی در ادامه مطالبه بر حق مقام معظم رهبری در تحقق سبک زندگی اسلامی را متذکر شد و اهتمام دارالقرآن بسیج برای ترویج سبک زندگی قرآنی در سطح جامعه را مطالبه بسیج قلمداد کرد.

سعیدی نهج البلاغه خوانی را در کنار انس با قرآن ضروری خواند وبا اشاره به مراسم اخیر این معاونت با موضوع آغاز طرح نهج البلاغه خوانی در پایگاههای بسیج شهرستان کاشان که با حضور استاد رحیمی از شاگردان مرحوم دولابی برگزار شد، به مسئول دارالقرآن پایگاه توصیه کرد در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد تا بیانات سراسر حکمت مولای متقیان امیرالمومنین علیه السلام  زنگار غفلت نگیرد و در زندگی ما جاری وساری شود.

لازم به ذکر است اولین افتتاح رسمی دارالقرآن   از حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علیه السلام شروع شده و اولین حکم مسئولیتی که فرماندهی محترم جدید ناحیه کاشان امضا نمودند حکم مسئولیت برای مسئول دارالقرآن همین پایگاه می باشد .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار