کد خبر: 659812
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
احداث جاده ماسوله به ماجلان گیلان را به استان‌های اردبیل و زنجان وصل و شهرستان فومن را از بن‌بست خارج می‌کند.

 اسماعیل قربان‌زاده فرماندار فومن با اعلام این خبر گفت: تمام مسیر راه ماسوله به خلخال 55 کیلومتر است که از مقدار مسیر مذکور، 17 کیلومتر در حوزه استحفاظی گیلان واقع شده که چهار کیلومتر آن در حال آسفالت بوده و بقیه نیز در دست مرمت است.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای این پروژه از فصل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از حوزه معاونت راه‌های روستایی حدود 3 هزار تن قیر و از محل ماده 180 تبصره 21 نیز اعتباراتی به این پروژه تخصیص داده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پروژه جاده ماسوله به ماجلان به صورت جدی در حال فعالیت است.

قربان‌زاده آغاز پروژه راه ارتباطی خلخال به ماسوله را به عنوان یک پروژه ملی دانست و افزود: به دلیل حذف ردیف اعتبارات ملی این پروژه، روند عملیات اجرایی آن به کندی پیش رفته و در مواقعی کاملا متوقف شده بود.

وی گفت: توسعه راه‌های ارتباطی منطقه به ویژه راه‌های خلخال با گیلان توسعه همه جانبه منطقه و تقویت و تحکیم روابط مردم دو استان همسایه گیلان و اردبیل را به دنبال دارد.

فرماندار فومن بهسازی و مرمت راه توریستی ماسوله به خلخال را از خواسته‌های مردم گیلان عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه شهرستان خلخال از سال‌های گذشته نسبت به آسفالت این راه در حوزه استحفاظی خود اقدام کرده بود 17 کیلومتر باقی‌مانده در حوزه استان گیلان نیز در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی و آسفالت جاده ماسوله به ماجلان موجب خارج شدن شهرستان فومن و شهرک ماسوله از بن‌بست خواهد بود و تحولات خوبی را در بخش‌های گردشگری و اقتصاد به همراه خواهد داشت.

قربان‌زاده با بیان اینکه احداث این جاده گیلان را به استان‌های اردبیل و زنجان در مسیر ماسوله وصل و شهرستان فومن وصل می‌کند متذکر شد: 17.5 کیلومتر از این جاده در حوزه گیلان واقع شده و 20 کیلومتر آن در حوزه اردبیل است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار