کد خبر: 659802
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
بزرگترین طرح سرمایه‌گذاری صنعتی شهرک‌های استان خراسان شمالی در شهرک فاروج اجرایی شده است

 محمدعلی یوسفی سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با اعلام خبر فوق، این طرح را سوپر آلیاژی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 700 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه بزرگ صنعتی با حجم اشتغالزایی بالا در آینده نزدیک در شهرک صنعتی فاروج به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی شمار واحدهای موجود در شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی را 156 واحد عنوان کرد و گفت: بیشتر این واحدها فعال بوده و با ظرفیت لازم به کار و تولید می‌پردازند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی همچنین از تداوم مشارکت بنیاد برکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد و گفت: امسال نیز یک هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از سوی بنیاد برکت در این طرح‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 700 میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی این بنیاد انجام شد، افزود: هشت واحد صنعتی از طرح بنیاد برکت استقبال کردند.

این مسئول با اشاره به تسهیلات یک‌هزار و 250 میلیارد تومانی سفر مقام معظم رهبری برای بخش صنعت استان افزود: بایستی از این تسهیلات به نحو ممکن برای ارتقای بخش صنعت و سرمایه گذاری در این بخش استفاده شود.

یوسفی درباره طرح واگذاری واحدهای صنعتی در استان به سایر افراد که با مشکلاتی مواجه شده‌اند، گفت: در این راستا 25 واحد صنعتی واقع در شهرک‌های صنعتی استان که مدیران آنان بنا به دلایلی قصد واگذاری این طرح‌ها را داشته این موضوع را به شهرک‌ها اعلام کرده‌اند.

یوسفی متوسط اشتغال در صنایع کوچک را 20 نفر عنوان کرد و افزود: امسال بهره‌برداری از 20 طرح صنعتی در استان برنامه ریزی شده است که با بهره‌برداری از آنها برای 400 نفر اشتغالزایی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار