کد خبر: 659455
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
مراسم ضيافت افطاري رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اصحاب رسانه و فعالان فرهنگي كشور سه‌شنبه‌ شب ‌در ساختمان قدس مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار شد.

در اين ديدار علاوه بر اصحاب رسانه، برخي فعالان سياسي با گرايش‌هاي افراطي و خاص نيز حاضر شدند و مورد استقبال هاشمي رفسنجاني قرار گرفتند. يكي از اين افراد مهدي خزعلي بود كه به تازگي از زندان آزاد شده است. هاشمي رفسنجاني وقتي با مهدي خزعلي كه بعد از چند روز اعتصاب غذا آزاد شده بود رو به رو شد با اظهار خشنودي از آزادي خزعلي به شوخي به وي گفت: «چند روز صبر مي‌كردي و بعد دوباره شروع مي‌كردي.

از دست عزرائيل فرار كردي و حالا در كاخ هستي!» اين نوع دلجويي و استقبال گرم از مهدي خزعلي در دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام در حالي است كه وي از سال 88 چندين مرتبه به اتهام اقدام عليه امنيت ملي و تشويش اذهان عمومي بازداشت شده و در زندان نيز جنجال‌هاي بسياري به وجود آورده بود.

خزعلي كه بعد از فتنه سال 88 با همصدا شدن با جريان ضد انقلاب و اپوزيسيون به يكي از همراهان شبكه‌هاي خارج از كشور تبديل شده بود، در طول اين مدت اتهامات مختلفي را به برخي از مسئولان عالي رتبه وارد كرده بود كه در اين زمينه آيت الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان نيز در رأس توهين‌ها و اتهامات وي قرار گرفته است. هاشمي رفسنجاني در روزهاي گذشته و در مدت زمان بازداشت خزعلي، طي گفت‌وگوي تلفني با وي در اورژانس بيمارستان امام خميني، جوياي احوال وي شد و برايش طلب صبر تا نيل به اهداف عاليه كرد.

اين اقدام هاشمي رفسنجاني در حالي است كه وي همواره آيت الله مهدوي كني را يكي از نزديكان و همراهان خود در جريان انقلاب معرفي مي‌كرد و با اين حال به حمايت و استقبال از يكي از مخالفين و هتاكان به ايشان مي‌پردازد.

اين نوع مواضع متناقض و استانداردهاي دوگانه در رفتار‌هاي هاشمي رفسنجاني در طول چند وقت گذشته افزايش يافته است؛ در حالي كه وي همواره در مواضع رسمي خود صحبت از همراهي با خط و انديشه امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي مي‌كند، در ديدارها و ملاقات‌هايش از كساني استقبال مي‌كند كه هيچ نسبتي با انقلاب اسلامي و انديشه امام خميني (ره) ندارند و در برخي موارد حتي اقدامات و مواضعي عليه نظام جمهوري اسلامي و امام خميني (ره) را در كارنامه خود دارند.
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
1
0
آقاي هاشمي يارومي رومي يا زنگي زنگي !؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
1
0
گفته شده اقای ... سهام برخی از معادن خصوصی کشور که در حال حاضر بیش از 7000 معدن مختلف فعال کنونی میباشد دارا میباشد و سال گذشته مقداری از سهام معدن سنگ اهن خود را نزدیک بندر عباس با قیمت بالا بفروش رسانده است ایا این مسائل صحت دارد ؟اگر صحیح باشد این ارتباطات وبرخوردها قابل درک است !والسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
2
0
آقاي هاشمي اگه بهتون برنميخوره موضعتون رودرمورد سران فتنه وحاميان آن مشخص كنيد.بالااخره شما حامي رهبري هستيد يامدافع...!؟
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
1
0
از قدیم گفتن...
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
2
0
آدم به یاد ...کاخ سفید می افته
سایه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
2
0
این کارها ازهاشمی دیگر عادی شده.حرف اخیر ایت الله مصباح را درج کنید.
...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار