کد خبر: 659377
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
این شکایت نامه برای بررسی بیشتر به محمد حسن ابوترابی فردرئیس هیئت نظارت بر نمایندگان و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تحویل داده شده است.
حسینیان با تأیید خبر شکایت تعدادی ازنمایندگان مجلس از علی مطهری گفت: این شکایت نامه برای بررسی بیشتر به محمد حسن ابوترابی فردرئیس هیئت نظارت بر نمایندگان و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تحویل داده شده است.
 
روح الله حسینیان در گفت و گو با خانه ملت، با تأیید شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از علی مطهری نماینده مردم تهران گفت: این شکایت نامه برای بررسی بیشتر در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به محمدحسن ابوترابی فرد رئیس این هیأت ارائه شده است.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی درتشریح  اهداف شکایت نمایندگان از مطهری افزود: این اقدام با هدف تغییر رویکرد مطهری از سوی نمایندگان صورت گرفته است.
 
بعد از اظهارات علی مطهری نماینده تهران در نجف‌آباد در خصوص رفع حصر، ‌برخی نمایندگان مجلس از مطهری به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردند. نمایندگان این اظهارات و رفتارهای مطهری را دور از شأن نمایندگی‌اش دانسته و به همین خاطر از وی شکایت کردند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
1
0
درود فراوان بر على مطهرى ورحمت خداوند بر پدر بزرگوار ايشان. چرا نمايندگان محترم سليقه اى رفتار مى کنند چند وقت پيش وقتى على مطهرى از ساپورت پوشان در مجلس انتقاد کرد از او تمجيد شدولى حالا سخنانش به مذاق بعضى ها خوش نيامده ازاو شکايت ميکنند
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
0
0
به نظر شما این خبر از لحاظ سیاسی ناقص نیست؟ چون نه تعداد این نمایندگان محترم شاکی مشخص است ونه ذکری از اسامی این عزیزان بمیان آمده چون ما کارهای پنهان کاری که در مجلس نداریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار