کد خبر: 659187
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
يك رسانه امريكايي طي گزارشي در خصوص سردار سرلشكر قاسم سليماني، وي را قهرمان فراملي جمهوري اسلامي ايران نام نهاد.
  پايگاه خبري «وترنز نيوز» طي گزارشي در زمينه سرلشكر قاسم سليماني، فرمانده سپاه قدس ايران مي‌نويسد: نام اين فرمانده ايراني براي كساني كه در زمينه خاورميانه به مطالعه مشغولند ناشناس نيست.  در واقع نام قاسم سليماني بارها در رسانه‌هاي خبري چون «فاكس نيوز»، «واشنگتن پست»، «سي‌بي‌اس نيوز» و «گاردين» تكرار مي‌شود و فرماندهان عالي‌رتبه پنتاگون از شنيدن نام وي هراس دارند.  بر اساس اين گزارش، ژنرال سليماني، فرمانده سپاه قدس ايران پيشتر به نيروهاي افغاني جهت مقاومت عليه امريكا كمك كرده بود. وي همچنين به جبهه مقاومت حزب‌الله لبنان نيز كمك‌هاي شاياني كرده است.  اين پايگاه خبري در ادامه مي‌نويسد: در داخل و خارج ايران هيچ كس نمي‌تواند منكر نقش وي در مبارزه عليه امريكا و اسرائيل شود.  قاسم سليماني فردي بود كه از سوي فرماندهي كل قواي ايران نيز پيام تبريك دريافت كرد. اين در حالي است كه در ايران جوانان زيادي وجود دارند كه حاضرند جان خود را فداي آيت الله علي خامنه‌اي، رهبر عالي‌ ايران و كشورشان كنند، به ويژه در زماني كه جنگ و درگيري از سوي امريكا و اروپا بر سوريه، عراق و اوكراين سايه افكنده و عبارت «همه گزينه‌ها بر روي ميز است» عليه ايران و نيز سوريه شنيده مي‌شود.   به نوشته اين پايگاه خبري، قاسم سليماني فردي است كه «جان ماگر»، افسر سازمان سيا در عراق در وصف وي گفت: «سليماني قدرتمندترين نيروي اطلاعاتي در خاورميانه است.» وترنزنيوز در خاتمه آورده است: براي بسياري از پيروان آيت‌الله خامنه‌اي، ژنرال سليماني قهرماني فراملي است كه به نبرد عليه سلطه امريكا و صهيونيسم كمك مي‌كند.

غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
0
1
ايران پر از سليمانيها است،توبت انها هنوز نريسده،بوقتش دنيا ميبينند،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
0
1
مرسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
0
1
سردار خدا حفظت کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
1
به نام خدا – از همه این بالاصطلاح تحلیل های رسانه ای ( جاسوسی !) غربی ها درباره سردار قاسم سلیمانی ! تنها بوی کینه توزی ، خباثت و خشم شدید انگلو – صهیونی ضد قاسم سلیمانی به مشام می رسد و بس !
شکست پروژه سری مثلث صلیبی -سلفی – صهیونی در قطع بازوهای منطقه ای ولی فقیه ! با نابودی بشار اسد و نابودی حزب الله و نابودی دولت شیعه نوری المالکی و نابودی جهاد اسلامی غزه و …. MI6 خبیث و CIA پلید و MUSAD را بسیار خشمگین و عصبی و کلافه کرده است ! همان قدر عصبانی ، که پس از شکست ۳۳ روزه ! از دست شهید مظلوم حاج عماد فائز مغنیه (حاج رضوان ) خشمگین ، عصبانی و سرخورده شده بودند !! و مدام از عماد مغنیه گفتند و گفتند تا بالاخره به هر شگرد و همدستی اطلاعاتی بود ترور ش کردند و آتش کینه و خشم خود از شکست ۳۳ روزه را فرونشاندند !!
اکنون هم داستان همان است !! دستگاههای جاسوسی اعضاء ناتو ! در خاورمیانه ! در به در دنبال سایه قاسم سلیمانی اند تا سایه اش را تو هوا بزنند !! همه جا از لبنان و سوریه تا عراق، ردپای او را می جویند ! اورا سبب همه شکست هژمونی شان می دانند ! لذا دنبال انتقام گرفتن ازاوهستند ! و این گزارش هاشان نشان اوج تمرکز فکر شان روی قاسم سلیمانی است ! همان جور که (زبانم لال )پیش از ترور حاج عماد مغنیه (حاج رضوان ) او را در گزارش ها و تحلیل ها سیبل و نشان کرده بودند !!
از همین رو بایسته است با همه توان از جان سردار قاسم سلیمانی پاسداری نماییم و ضریب درجه حفاظت از ایشان را چه درون ایران ! چه در بیرون از ایران ! بسیار بالاتر ببریم و از حضور غیر ضروری ایشان در بیرون از کشور جلوگیری نماییم و به هیچ میزبانی ! اطمینان کامل ننماییم ! زیرا هر دوست متحد ما هم کنار خود دوست نمایانی مرموز دارد ! که به محض آگاهی از حضور قاسم سلیمانی ، گرای حضور او را به MI6 ، CIA و فلان استخبارات می رسانند و آن شیاطین هم آنی در ربودن یا به شهادت رساندن ایشان و همراهان درنگ نخواهند کرد !! در درون ایران هم مزدور غرب و وطن فروش کم نداریم ! باید با بیشترین درجه ایشان پاسداری شوند ! و در ضمن یک چنین استوانه و مغز راهبردی (سان تزو ی ایران!) و فرمانده نخبه نباید بخاطر مشغله از ضرورت کادرسازی برای آینده نظام اسلامی باز بماند ! و باید در دانشگاههای عالی دفاعی ، آزموده هایش را به آیندگان برساند !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار