کد خبر: 659009
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
رييس پليس راهور لرستان:
رييس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان لرستان از کاهش 44 درصدي تصادفات درون شهري در استان لرستان درسه ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.
بهروج
به گزارش جوان،حشمت الله اسکيني در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش 18 درصدي سوانح در سه ماهه نخشت سال جاري نسبت به سال گذشته اظهارداشت:طي چهار سال گذشته، روند تصادفات درون شهري استان سير نزولي داشته است و در زمينه کاهش سوانح رتبه دوم کشور را کسب کرده ايم .

وي با اشاره به نقش مهم دوربين هاي کنترل سرعت در کاهش حوادث رانندگي، افزود:60 دستگاه دوربين کنترل سرعت در سطح شهر خرم‌آباد نصب شده اين دوربين‌ها تا يک ماه آينده کار عملياتي خود را آغاز مي‌کنند .

وي درادامه عنوان کرد:بيشترين آمار تصادفات درون شهري استان لرستان شامل خسارتي و جرحي و مربوط به راکبان موتور سيکلت و عابران پياده است.

وي رعايت قوانين و مقررات از سوي رانندگان را مهمترين رکن در کاهش تصادفات برشمرد و افزود: بايد در حوزه فرهنگ‌سازي و ايمني جاده‌ها تلاش کنيم چرا که تا فرهنگ‌سازي انجام نشود قادر نخواهيم بود از شدت تصادفات و حوادث ناگوار بکاهيم.

وي با بيان اينکه 120 هزار وسيله نقليه روزانه در سطح خيابانهاي خرم آباد تردد مي کنندتصريح کرد:80 درصد مردم در شهر و 100 درصد در برون از شهر کمربند ايمني مي‌بندند که اين امر نتيجه فرهنگ‌سازي‌هايي است که از جانب صدا و سيما، رسانه‌هاي ديگر و... ايجاد شده است.

وي خاطرنشان کرد: اگر در بخش آموزش فرهنگ ترفيک در جامعه تلاش شود، تاثير بسزايي در کاهش حوادث و تلفات رانندگي خواهد داشت.
رييس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان لرستان گفت: آمار وقوع تصادفات درون شهري استان طي سه ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44 درصد کاهش يافته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار