کد خبر: 658899
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
حسين شيخ الاسلام در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل معتقد است كه خوشبختانه تا امروز صهيونيست ها در خصوص توانايي هاي مقاومت اشتباه محاسباتي داشته اند.
زینب صناعی

جوان‌آنلاين: حسين شيخ الاسلام در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص حملات رژيم صهيونيستي به غزه و كشتار جمعي زيادي از زنان و كودكان اظهارداشت: اسرائيلي ها وضعيت جهان اسلام و البته كل  جهان را يك فرصت مغتنمي دانستند تا توانايي هاي مقاومت را از آن بگيرند و آن را تضعيف كنند و مردم غزه و فلسطين را در مقابل مقاومت اسلامي قراردهند.

وي با اشاره به اينكه در حال حاضر رژيم صهيونيستي بيش از هفت روز است كه غزه را با موشك هاي خود مي كوبد، تصريح كرد: متاسفانه غزه در محاصره است و حتي زخمي هايشان را هم نمي توانند خارج كنند و در حقيقت اين زخمي ها يك مصيبتي روي دست مبارزين است چرا كه وقتي فردي مادرش زخمي و مجروح مي شود بايد به آن برسد و نمي تواند ديگر مقاومت كند اما در هر صورت خوشبختانه با ايستادگي ملت فلسطين و غزه اسرائيلي ها نتوانستند به اهداف خودشان دست پيدا كنند.

شيخ الاسلام تاكيد كرد: هم مردم غزه و هم مردم فلسطين در كنار مقاومت ايستاده اند اگرچه اين پايداري به ويژه در ماه مبارك رمضان خيلي سخت است چرا كه با نوعي از وحشي گري و جنايت اسرائيلي ها طرف شده و در حال ايستادگي و مقاومت هستند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با بيان اينكه بي شك درگیری کشورها و قومیت‌ها در جهان اسلام زمينه ساز حمله وحشيانه صهيونيسم ها به غزه شد، عنوان كرد: خوشبختانه پايداري مردم غزه و مردم فلسطين نتيجه داده است و آنها حاضر نيستند تحت اين فشارها دست از پشتيباني از مقاومت بردارند، البته به نظر مي رسد كه اسرائيلي ها دير يا زود بايد تسليم مردم فلسطين و غزه شوند همچنانكه در جنگ 2008 تسليم شدند.

وي در خصوص موشك هاي مقاومت نيز كه حيرت رژيم صهيونيستي را در پي داشته است، گفت: هنوز مقاومت از همه ي توانش استفاده نكرده است چرا كه مقاومت بايد هميشه فرض كند كه رژيم صهيونيستي ادامه خواهد داد بنابراين بايد براي شرايط سخت تر و سخت تر آماده باشد.

شيخ الاسلام ادامه داد: مقاومت هنوز از همه ي توانايي هاي جنگي و موشكي اش استفاده نكرده است و انشاءالله به طور سازماندهي شده اي اين توانايي ها را به ميدان خواهد آورد و موجب شكست اسرائيل خواهد شد.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با تاكيد بر اينكه خوشبختانه تا امروز صهيونيست ها در خصوص توانايي هاي مقاومت اشتباه محاسباتي داشته اند، بيان داشت: هدف رژيم منحوس صهيونيستي از حمله به غزه تضعیف توان مقاومت است و اسرائيل با ارزيابي از وضعيت جهان اسلام كه خودشان در داخل كشورها با هم درگير هستند به ويژه منطقه عربيه در غرب آسيا و شمال افريقا و تبليغات جهاني دست به چنين جناياتي در غزه و فلسطين زد.

وي افزود: صهيونيست ها به دنبال آن بودند تا با استفاده از صحنه تبليغات در عرصه جهاني از اين فرصت به وجود آمده براي سرپوش گذاشتن روي جنايات خود استفاده كنند، چرا كه جهان سرگرم جام جهاني فوتبال بود.

غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
1
چه عکس قشنگی
هر که عکس و درست کرده گرافیست خوبی بوده
امامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
1
1
به نام خدا - با درود . شما را به خدا برای پاسخ به تجاوزات آینده اسرائیل راهکارهای کوبنده تر و سهمگین تری اتخاذ نمایید ! ...
ایران دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
1
به نام خدا - مولا علی (ع) : الشر لا یدفع الا بالشر !! تنها زور چاره زور است و تنها زهر درمان زهر است !!
این غده سرطانی بدخیم شده (اسرائیل) درمان سنگین و تهاجمی می خواهد ! همه باید تنها برای نابودی اسرائیل و حامیان پلیدش برنامه ریزی کنیم و توانایی مقاومت چه حزب الله چه جهاد اسلامی چه سوریه بدون ادعا باید دهها برابر توان کنونی افزایش یابد ! باید دستکم 000/10موشک با کلاهک 1 تن و خطای زیر 25 متر به مراکز حیاتی اسرائیل شلیک شود ! همه بندرها وسکوهای دریایی، فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، اسکله های زیردریایی ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد و شین بت ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و...همگی کاملاً منهدم و با خاک یکسان گردد!و این مهم هرگز با پرتاب راکت های ضعیف و کم دقت شدنی نیست!!
ایران دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
1
به نام خدا - دلم از جنایات صهیونیست ها در غزه خون شده است ! اگر قدرت می داشتم ! بی درنگ برای برگرداندن ورق جنگ به نفع مظلومان با سخاوت تمام :
1- 10000 فروند موشک نسل 4 فاتح 110 !
2- 1000 فروند موشک پدافند ضدهوایی صیاد شیرازی و شاهین و مرصاد و....
3- 1000 فروند ضدهوایی دوش پرتاب میثاق و 200 فروند ضد بالگرد قائم
4- 2000 فروند ضد زره توفان نسل پنجم
5 - 250 فروند موشک ضد ناو خلیج فارس و 250 فروند موشک ضد رادار هرمز یک 1
6- 1000 فروند پهپاد شناسایی ، بمب افگن رادار گریز
7- 10000 سلاح انفرادی مدرن برای درگیری های چریکی موثر
8- جایگزینی دهها هزار زلزال و نازعات بجای راکت های کم اثر بی دقت منحنی زن کنونی!
بی درنگ به حزب الله و جهاد اسلامی می دادم تا ورق جنگ به نفع مظلومان برگردد !
ایران دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
1
به نام خدا - به تصویر جنایات در غزه ( یگان توپخانه اسرائیل ) دقت کنید !! گلوله های توپ کنار یگان های توپخانه را ببینید !! رنگ مرمی ها نارنجی ، زرد ، سبز ، سپید ،.... اینها همه سلاح های ممنوعه و نامتعارف مانند عامل فسفر (آتشزا ) ، عامل دایم (خونریزی دهنده )، عامل سارین (اعصاب ) ، عامل خردل(تاولزا) ، سیاه زخم و ... است که به نوبت از راه نزدیک (تپه های مشرف به غزه ) بسوی غزه شلیک می کنند !!!
راه چاره ! تنها راه چاره این است که پس از فرود نخستین گلوله های توپخانه اسرائیل!با تعیین دقیق گرای موقعیت محل استقرار یگان توپخانه ، بی درنگ موشک های تاکتیکی نقطه زن مثل اسکندر یا نسل 4 موشک فاتح 110 روی آدرس گرا قفل و شلیک شود که برق آسا درست از بالاسر بر روی تجهیزات توپخانه فرود آمده و کل آنهارا یکجا منهدم می نماید ، کاری که روسیه با پرتاب تنها 2 موشک تاکتیکی اسکندر نزدیک 40 تانک آماده اعزام گرجستان را پیشدستانه کنارهم در آشیانه منهدم کرد !! آری ! دیگر مقاومت ضد صهیونیستی باید روش دفاع کاتیوشایی را کنار نهد !! و بجای راکت های منحنی الخط بی دقت کم قدرت ! از موشک های هوشمند ، دقیق، مستقیم زن، پرقدرت با سرجنگ دستکم 600kg تا 1یک تن و حتی بالاتر استفاده نماید ! و همه ذخایر سلاحش را بجای راکت های فجر با موشک های نازعات و زلزال و اسکاد سی و فاتح 110 با سرجنگی دستکم نیم تا یک تن TNT !جایگزین نماید ! تا انشاءالله در رویارویی بعدی کار رژیم جعلی متجاوز اسرائیل یکسره گردد و دیگر چیزی از این غده بدخیم شده سرطانی باقی نماند !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
0
باید دستکم 000/10موشک با کلاهک 1 تن و خطای زیر 25 متر به مراکز حیاتی اسرائیل شلیک شود ! همه بندرها وسکوهای دریایی، فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، اسکله های زیردریایی ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد و شین بت ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و...همگی کاملاً منهدم و با خاک یکسان گردد!و این مهم هرگز با پرتاب راکت های ضعیف و کم دقت شدنی نیست!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار