کد خبر: 658889
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
مصرف برق شهر مشهد از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 6 درصدی مواجه بوده است.

محمدحسین مشکینی معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق مشهد با اعلام خبر فوق گفت: متاسفانه مصرف برق در شهر مشهد تا به امروز کاهش نیافته و حتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 6 درصدی را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: متوسط رشد مصرف برق در کشور  هشت درصد بوده و این رقم در شهر مشهد بین سه تا پنج درصد است و این در حالی است که این رشد در سطح جهان 3.7 درصد است که البته ما در سال 90 هزار فروش انشعاب داریم که این خود سبب افزایش مصرف است.

مشکینی در ارتباط با تعویض کنتورهای یک زمانه به سه زمانه نیز گفت: از سال 88 تمام متقاضیانی که درخواست انشعاب می‌کنند کنتور آنها سه زمانه نصب می‌شود اما کنتورهای قبلی نیز به صورت رایگان و در یک بازه زمانی مشخص در حال تعویض هستند.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق مشهد در زمینه تعویض کابل‌های برق تصریح کرد: در شهر مشهد در راستای سرویس‌دهی به شهروندان در بخش فشار ضعیف 6 هزار کیلومتر شبکه سیمی در شهر وجود دارد.

مشکینی ادامه داد: این کابل‌ها معایبی چون افزایش تلفات، ایمنی کم و همچنین این سیم‌ها مشکل برخورد و درگیری با درختان را دارند که ما مجبور به هرس درختان می‌شویم و بر این اساس ما کابل‌های خودگردان را که در کشورهای پیشرفته نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد را جایگزین این کابل‌های مسی کردیم و تا به امروز از آن 6 هزار کیلومتر کابل مسی، 4 هزار کیلومتر از آن تعویض به کابل‌های خود گردان شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار