کد خبر: 658880
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
گرم شدن بی سابقه هوا در شهر کاشان مصرف آب را به شدت افزایش داده است و چنانچه کاشانی ها صرفه جویی نکنند با قطع آب مواجه خواهند شد.

مدیرعامل آبفای کاشان  با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر تمام منابع آب دو شهرستان کاشان، آران و بیدگل به صورت 24 ساعته در مدار بهره برداری است و در صورت بروز هرگونه مشکل به خصوص قطعی برق، مشترکین با مشکل قطعی آب مواجه خواهند شد.

محمدرضا اسدی با اشاره به افزایش پیک مصرف در ماه مبارک رمضان افزود: در ماه مبارک رمضان به دلیل استفاده مردم در سحر مصرف آب افزایش پیدا کرده و یک نوبت به پیک مصرف نسبت به دیگر روزهای سال اضافه می گردد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان به واسطه پیک مصرف سحرگاه امکان ذخیره آب در مخازن وجود ندارد و حجم مخازن ذخیره نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

اسدی گفت: آبفا معمولاً در روزهای معمولی سال آب را از طریق منابع در اختیار در مخازن ذخیره نموده و در طول روز و مواقعی که مصرف آب افزایش پیدا می کند از ظرفیت مخازن استفاده می کنیم.

مدیرعامل آبفای کاشان  افزود: چنانچه هر نفر 20 لیتر در روز صرفه جویی در مصرف آب داشته باشد خواهیم توانست پیک مصرف را به خوبی پشت سر گذاشته و در غیر اینصورت با مشکل قطعی آب مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: مصرف آب این روزها به خصوص در شهر کاشان به شکل بی سابقه افزایش پیدا کرده و از مرز 100 هزار متر مکعب در روز گذشته است که نسبت به مدت مشابه 8 هزار متر مکعب افزایش پیدا کرده است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار