کد خبر: 658853
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
شهردار منطقه یک مشهد از تشکیل اکیپ‌های 137 برای مراجعه، بررسی و حل حضوری و اورژانسی مشکلات مردم خبر داد.

ساسان نورین مقدم با بیان اینکه مرکز 137 در منطقه یک بنام ندای مشتری شناخته می‌شود گفت: مرکز ارتباطلات مردمی 137، از لحاظ ستادی دارای امکانات خوبی برای جمع‌آوری و تقسیم پیام‌های مردمی بین مناطق می‌باشد اما نیازمند تقویت تشکیلات این مرکز در شهردار‌ی‌های مناطق و سازمان‌ها هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت 137 در مناطق و سازمان‌ها به علت حوزه بسیار وسیع فعالیت‌های شهرداری مشهد گفت: باید اکیپ‌هایی در شهرداری‌های مناطق برای اعزام به محل و بررسی و حل اورژانسی مشکلات مطرح شده از سوی مردم تشکیل شود.

نورین مقدم پیشنهاد داد برای حل این مشکل کارشناسانی با آموزش حداقل قوانین شهرداری در غالب اکیپ‌هایی در مناطق مستقر شوند تا با مراجعه فوری و حضوری، مشکلات مردم را پیگیری و در صورت امکان حل نمایند.

شهردار منطقه یک مشهد گفت: یکی از عمده ترین درخواست‌های مردم که طی 2 ساعت حضور تیم منطقه یک در مرکز 137 دریافت شد در موردقوانین و ضوابط، مشکلات بهداشتی مانند موش‌های شبکه فاضلاب، مباحث بودجه‌ای و ساخت و ساز بود.

وی از تحلیل پیام‌های مرکز 137 در این منطقه به صورت سالیانه و استفاده در برنامه‌ریزی‌ها خبر داد و افزود: اجرای این برنامه که امکان پاسخگویی مستقیم شهرداران مناطق به مردم را فراهم ساخت کار بسیار خوبی بود و یقینا تاثیرات مثبت آن مشهود خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار