کد خبر: 658733
تعداد نظرات: ۵۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه احمدی نژاد و یاران وی حق هیچ گونه اظهارنظر درمورد مذاکرات هسته ای را ندارند، گفت: نزدیکان احمدی نژاد لطمات بسیاری به پیکره اقتصاد کشور وارد کردند.

خبرگزاری خانه ملت: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه احمدی نژاد و یاران وی حق هیچ گونه اظهارنظر درمورد مذاکرات هسته ای را ندارند، گفت: نزدیکان احمدی نژاد لطمات بسیاری به پیکره اقتصاد کشور وارد کردند.

منصور حقیقت پور درواکنش به اظهار نظر مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد مبنی براینکه اقدام شتابزده دولت روحانی برای مذاکره و توافق با 1+5 ، در بدترین شرایط ممکن اتفاق افتاده است، گفت: باید به یاران رئیس جمهور سابق گفت که این کشور دارای مسئول بوده و بهتر است که در امورات دولت یازدهم فضولی و دخالت نکنید، چرا که بهترین مدیریت دردولت یازدهم دربخش های مختلف در حال اجرا می باشد.

نماینده مردم اردبیل، نمین ونیر درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سوالات بسیاری از احمدی نژاد و یارانش بی جواب باقی مانده است، این افراد باید درباره مسائل مهمی درحوزه هسته ای به افکار عمومی و نمایندگان مجلس پاسخ دهند، از سوی دیگر احمدی نژاد بارها اعلام کرد که تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست و رئیس جمهور سابق هیچ گاه به این موضوع دقت نکرد که بیان چنین مسائلی بار حقوقی دارد و متاسفانه همین رویکرد احمدی نژاد باعث شد که خسارت های بیشماری از جانب تحریم ها به اقتصاد ایران وارد شود.

وی درباره اینکه جوانفکر گفته آثار و نتایج مذاکرات تاکنون به ضرر ملت ایران بوده است ، تصریح کرد: باید به مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق گفت که شما حق اظهارنظر درخصوص عملکرد دولت یازدهم دربخش های مختلف به ویژه مذاکرات هسته ای را ندارید؛ به عبارت بهتر افراد نزدیک به احمدی نژاد حق هیچ گونه ارزیابی درمورد مسائل هسته ای را ندارند، زیرا ملت ایران صاحب دارد، از این رو بهتر است که جوانفکر و امثال وی به جای اظهارنظر های این چنینی پاسخ گوی مشکلات اقتصادی دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد باشند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، گفت: احمدی نژاد و یاران او به دنبال این هستند که در سطح رسانه ها اعلام کنند که ما هنوز زنده هستیم، درصورتی که همین  افراد اقتصاد این کشور و بخش های مختلف دیگر را به نابودی کشیده و لطمات بسیاری را به پیکره اقتصاد و سیاست ایران وارد کردند.

جوانفکر مشاور رسانه ای احمدی نژاد امروز در یک مصاحبه گفته بود که اقدام شتابزده دولت روحانی برای مذاکره و توافق با 1+5 ، در بدترین شرایط ممکن اتفاق افتاده است و این در حالی است که ما بهترین شرایط را برای یک توافق عزتمندانه در دولت دهم در اختیار داشتیم ، اما اجازه داده نشد که از آن فرصت استثنایی برای این مهم، استفاده شود. جوانفکر با ادعای اینکه اینکه دولت یازدهم در شرایط تحریم و نابسامانی اوضاع اقتصادی به سمت مذاکره و توافق رفته است، تاکید کرده بود که حاصل آن تا کنون به زیان ملت ایران بوده یعنی بخش مهمی از فعالیت های هسته ای تعطیل شده و البته در مقابل آن هیچ چیز عایدمان نشده است.

 

غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
7
6
البته منم کاملا با این جمله جوانفکر موافقم که کار دولت یازدهم در مذاکرات بسیار شتابزده بود و سبب خسارات زیادی شد از جمله دشمن را امیدار کرد به اثر بخشی تحریم ها اما از طرفی با حقیقت پور موافقم که احمدی نژاد و حلقه انحرافی خسارات جبران ناپذیری به کشور زدند و با بیان کاغذ پاره بودن قطعنامه مشکلات مارا صد چندان کردند لذا معتقدم مسببان تحریم که در راس آنان مسوولین دولت دهم و نیز سران فتنه که آنان نیز مسبب تحریم های فلج کننده هستند و نیز حامیان سران فتنه باید به پای میز محاکمه تاریخی کشیده شوند اما الان فرصت مناسبی برای این محاکمه نیست چرا که ممکن هست دشمن را خوشحال کند که بله تحریم جواب میدهد و دوباره ما را بیشتر تحریم کنند. در پایان این را بگویم که حقیقت پور حق ندارد بگوید فلان کس و اطرافیانش حق اظهار نظر ندارند چرا که مملکت قانون دارد و آزادی بیان برای همه هست نه فقط برای دشمنان دولت دهم که امروز در بسیاری تریبون ها مشغول فحش دادن به دولت دهم هستند و بی عرضه بودن خودشان را با فحش به دولت دهم مخفی میکنند
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
فازت چیه برادر؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
بنده با اسم ناشناس که در 22 تیر ماه این کامنت فوق را نوشتم در جواب برادر عزیزی که وی نیز با نام ناشناس در قسمت پاسخ ها سوال کرده فازت چیه برادر؟؟ عرض میکنم فاز من تفکر هست فازم حقیقت هست.نشستم فکر کردم و دیدم هم مسوولین دولت دهم با کاغذ پاره خواندن قطعنامه و دیگر اظهارات سخیف موجب تشدید تحریم ها شدند هم سران فتنه و حامیانشان با فرستادن پالس و چراغ سبز سبب شدند ما تحریم به اصطلاح فلج کننده بشیم در صورتی که اگر سران فتنه و حامیان پشت پرده آنان نتیجه انتخابات را پذیرفته بودند اوباما توان تحریم بانکی مارا عملا از دست داده بود و مذاکرات در همان زمان با دست برتر ایران به نتیجه رسیده بود لذا من نه چپ هستم نه راست نه به اصطلاح معتدل و اعتدال گرا و این ها را بازی با الفاظ میدانم خصوصا اعتدلال را بلکه بنده دنبال حقیقت هستم لذا هم از دولت فعلی که ناشیانه مذاکرات را شروع کرد انتقاد کردم هم از دولت ناشی دهم و حلقه انحرافی و شخص رییس دولت دهم اتنقاد کردم و هم از سران خائن و وطن فروش فتنه و حامیان متنفذ پشت پرده آنان انتقاد کرده و خواستار محاکمه تاریخی و عادلانه همه این ها هستم در ضمن اگر دیگر خوانندگان درباره این کامنت سوال دارند آماده جواب دادن هستم و هرگز معتقد نیستم هرچه را فکر میکنم درست هست بلکه خود را جایزالخطا میدانم اما سعی خود را کرده و میکنم تا نظراتم با پشتوانه تفکر و دیدن واقعیات موجود باشد و از تقلیید کورکورانه از چپ و راست و به اصطلاح اعتدال فراری هستم واسه همین اکثر نظراتم پر بحث هست لذا آماده هستم شبهاتی که پیرامون این کامنت هست را باکمال میل جواب بدهم .با تشکر از جوان آنلاین و دیگر برادان و خواهران کامنت گذار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
من و امثال من و تو چه کا ره ای بوده و هستیم که موافق و ..............کلا برای دنیای ما چه کردند که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما تمام اینها مانند ما زندگی کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
2
11
باسلام.بهتر است آقای منصور حقیقت پور... اداب و راه و رسم سخن گفتن... از نماینده مردم ولایی اردبیل بعید است با این نوع ادبیات ...صحبت کنند ....
نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
6
12
احمدی نژاد مختار زمان بود که قاتلان شهدای کربلا(اصحاب فتنه)ابن زبیرها... و ... در برابرش ایستاده بودند و هنوز هم از احمدی «زاد وحشت دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
...ب مختار یکی می کنی !! ....
اسلامی
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
بازی با دین و سوءاستفاده وارونه از مفاهیم و شخصیت های مقدس دین برای اهداف... فردی از ویژگی های ثابت پیروان فرقه ضاله انجمن حجتیه مهدویه است !! وگرنه حامی حلقه انحرافی انگلیسی کجا و خونخواه اهل بیت (ع) کجا ؟! شرم و خجالت باد بر لشگر سایبری 100 نفره م... در فضای مجازی !!
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
0
1
دو سه مثقال ...
سیستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
6
3
ج. و م. و .... فقط و فقط باید...شوند !! چون به چشم ... دیده می شوند و نه کارشناس ! به امید محاکمه هرچه سریعتر لیدر حلقه انحرافی... !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
5
10
به نظرم آقای جوانفکر راست می گوید: تاکنون 95 درصد هسته ای کشور از کار افتاد و در عوض آن هیچی گیر کشور و ملت نیامد.
بهتر است این نماینده مجلس حقیقت را بپذیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
حقیقت فلج کننده بودن تحریمها بود که کسی نمی پذیرد!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
5
16
ایران در مسائل هسته ای در زمان احمدی نژاد عزت و اقتدار داشت الان وزیر خارجه و تمام اطرافیانش 7 الی 8 روز است که در وین هستند و آقای ظریف با رده های چندم وزارت خارجه انها صحبت میکند در صورتی که انها با غرور بیش از حد و اندازه تازه دیروز رفته اند انجا و ما مثل بچه گداها چند روزی است که به وین رفته ایم که غربی ها ناراحت نشوند و بیایند یک مقدار به ما رحم کنند و بما پول بدهند و به بهانه تحریم به ریش ما بخندند و ما را دور بزنند خلاصه عزت و اقتدار ما در این زمان از بین رفته و به خدا را هزار مرتبه شکر که سپاه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
داستان تعریف نکن، عزت خانوم شوهر کرد...
...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
... تو صدا سیما نشونتون نمیداد چطوری رئیس جمهور با عزتتون رو تو سازمان ملل...
...
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
3
10
ماچراعادت داريم كسىكه اومدببريمش آسمون وقت رفتنش بزنيمش زمين ؟
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
9
5
نعل وارونه زدن ... ( چاپ کننده مجله موهن و مبتذل خاتون ضد حجاب چادر مشکی !) بسیار بی شرمانه است ! احمدی نژاد باید در این ماه رمضان دنبال رد مالهای حرام و شبهه ناک فراوان بیت المال باشد مثل خودروهای دولتی و ... و برای خود عذاب اخروی ایجاد ننماید !شاید این دنیا از دادگاه طفره رود و لی دادگاه آخرت شوخی بردار نیست و به اینهمه حرص و ولع نمی ارزد ! در ثانی باید پول بیت المال بابت سفرهای سالانه خانوادگی یک و نیم میلیون دلاری به نیویورک و .... را نیز عودت دهد تا حق الناس به گردنش نماند و دیگر جایی برای عوامفریبی ا...باقی نمی ماند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
جناب اسلامی آیا فقط احمدی نژاد باید واسه اینا محاکمه بشه یا اونایی که به نام سازدگی و اصلاحات با بیت المال حزب گارگزان و مشارکت ساختند هم باید محاکمه بشن؟؟ آیا اونایی که در دوران اصلاحات واسه افتتاح فرودگاه امام دو میلیارد تومن از پول مردم خرج کردند نباید محاکمه بشن؟؟(دو میلیارد تومن اون سال شاید الان ارزشش صدها میلیلرد باشه)البته هم من هم برادرم اسالامی میدانیم این دو میلیارد مشتی از خروار هست وگرنه بقیه سوء استفاده ها و حروم خوری هاشون سر از ده ها تریلیون تومان در میاره که در مقابلش سه هزار میلیارد اختلاس مه آفرید خسروی عددی نیست. اگه بنا هست احمدی نژاد در ماه رمضان رد مال شبهه بکنه بسیار خوب هست اما رقبای وی باید در صد ماه رمضان رد مال حروم بکنند چون از بس در طول شانزده سال خون مردم رو به نام مردم سالاری وآزادی به شیشه کردند که پس دادن این اموال به ماهها فرصت نیاز داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
جناب اسلامی آیا فقط احمدی نژاد باید واسه اینا محاکمه بشه یا اونایی که به نام سازدگی و اصلاحات با بیت المال حزب گارگزان و مشارکت ساختند هم باید محاکمه بشن؟؟ آیا اونایی که در دوران اصلاحات واسه افتتاح فرودگاه امام دو میلیارد تومن از پول مردم خرج کردند نباید محاکمه بشن؟؟(دو میلیارد تومن اون سال شاید الان ارزشش صدها میلیلرد باشه)البته هم من هم برادرم اسالامی میدانیم این دو میلیارد مشتی از خروار هست وگرنه بقیه سوء استفاده ها و حروم خوری هاشون سر از ده ها تریلیون تومان در میاره که در مقابلش سه هزار میلیارد اختلاس مه آفرید خسروی عددی نیست. اگه بنا هست احمدی نژاد در ماه رمضان رد مال شبهه بکنه بسیار خوب هست اما رقبای وی باید در صد ماه رمضان رد مال حروم بکنند چون از بس در طول شانزده سال خون مردم رو به نام مردم سالاری وآزادی به شیشه کردند که پس دادن این اموال به ماهها فرصت نیاز داره
امامی
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
یک تیم سایبری مزدور ... (لیدر حلقه انحرافی ) در فضای مجازی است ! که حدود 100 نفر عضو دارد و برنامه های فرقه حجتیه را دنبال و حاشیه امن و تطهیر و لاپوشانی مفاسد حلقه انحرافی از وظایف اش است !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
کسانی که دزدی های ترلیونی و اختلاس های ترلیونی تجدید نظر طلبان را در قبال اختلاس سه هزار میلیاردی عدد کم نمیدانند اوج ... نشان میدهند. شکی نیست سه هزار میلیارد تومن عدد زیادی هست اما صحبت ما مقایسه این عدد با عدد بیشتر مثل بیست سی چهل هزار میلیارد هست که در مقایسه قطعا سه هزاز میلیارد عدد کمی هست اما اگر عقل درست کار نکند این مقایسه را نمیفهمد و اوج حماقت را به نمایش میگذارد. در ضمن آن سه هزار میلیارد کار دولت دهم که نبود بلکه کار کسانی دیگر بود که محاکمه هم شدند اما آیا دزدان اصلی که در شانزده سال بعد از جنگ دزدی ها کردند آیا محاکمه شدند؟؟؟؟؟اساسا پایه و اساس فساد اقتصادی و اختلاس از دوران سازندگی شروع شد لذا اگر بناست کسی دولت دهم را متهم کند چرا دولت سازندگی متهم نباشد؟؟؟چون کدام عاقلی هست که نداند اشرافی گری و رانت خواری که سبب فساد و اختلاس شد در کدام دوران پایه گذاری شد.میگن لیدر انحرافی اگر لو نمیرفت بیشتر اختلاس میکرد کسی نیست بگه عقلتان کجاست؟؟؟مگه اختلاس کار اون بود؟؟؟در ضمن ماها و اصول گرایان از روز اول لیدر انحرافی را قبول نداشتیم و اتفاقا تفکرات لیدر انحرافی به تجدیدنظرطلبان نزدیک تر هست تا اصول گرایان واسه همین اصول گرایان اون رو طرد کردند او دم از تساهل و مکتب ایرانی و تمام شدن اسلام میزد چه اینکه تجدید نظر طلبان نیز عصر اسلام خواهی رو تمام شده میدانستند شما خیال نکمنید مردم نمیفهمند وقتی واسه افتتاح یک فرودگاه دومیلیارد تومن خرج میشه که ارزش فعلی آن خیلی بیشتر هست واسه کارای دیگه خدا میدانه چ قدر از بیت المال رو حیف و میل کردندآری عدد سه هزار میلیارد در قبال آن دزدی های نجومی کم هست اما شرطش اینه بتونی بفهمی مطلب رو (وگر نه من نگفتم خود این عدد بدون مقایسه کم هست بلکه گفتم در قبال اون دزدی های نجومی کم هست )باز خدا خیری به دولت دهم بده که در زمان آنها عوامل سه هزار میلیاردی محاکمه شدند اما آیا عوامل دو میلیاردی افتتاح فردگاه امام و دیگر غارتگری های هم طیفانشان محاکمه شدند یا نه؟؟؟؟ گویا محاکمه نشدند و دارند با هوچی گری هی دم از سه هزار میلیارد میزنند تا کسی نفهمه خودشون بیشتر غارت کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
در جواب ناشناس پاييني مقايسه اختلاسهاي كل اين هفتاد سال هم برابر اين هشت سال نيست چي ميگيد اگه هم اختلاسي بوده بي عرضگي دستگاه قضاييه كه از باند شماست مي باشد كه برخورد نكرده !!!!!!!!!!!!!!!!!؟
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
4
4
بخدا این اقای از عدالت احمدی نزاد می ترسند ولی نمی داند که سرانجام عدالت وحق پیروز است
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
5
8
بخدا این اقای از عدالت احمدی نزاد می ترسند ولی نمی داند که سرانجام عدالت وحق پیروز است
پاسخ ها
اسلامی
| Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
همین که 3000 میلیارد تومان اختلاس و دزدی از بیت المال را (که بدون همراهی حلقه انحرافی قطعاً میسر نبوده است !) مبلغ زیادی نمی دانید نشانگر اوج ... است ! و اگر لو نمی رفتید تا صد برابر این 3000 میلیارد تومان را هم می دزدیدید ! ...و....به امید محاکمه و مجازات لیدر حلقه انحرافی که همه ملت بی صبرانه منتظرند !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عجب عدالتی! جالبه احمدینژاد و عدالت!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
کسانی که دزدی های ترلیونی و اختلاس های ترلیونی تجدید نظر طلبان را در قبال اختلاس سه هزار میلیاردی عدد کم نمیدانند اوج ... نشان میدهند. شکی نیست سه هزار میلیارد تومن عدد زیادی هست اما صحبت ما مقایسه این عدد با عدد بیشتر مثل بیست سی چهل هزار میلیارد هست که در مقایسه قطعا سه هزاز میلیارد عدد کمی هست اما اگر عقل درست کار نکند این مقایسه را نمیفهمد و اوج حماقت را به نمایش میگذارد. در ضمن آن سه هزار میلیارد کار دولت دهم که نبود بلکه کار کسانی دیگر بود که محاکمه هم شدند اما آیا دزدان اصلی که در شانزده سال بعد از جنگ دزدی ها کردند آیا محاکمه شدند؟؟؟؟؟اساسا پایه و اساس فساد اقتصادی و اختلاس از دوران سازندگی شروع شد لذا اگر بناست کسی دولت دهم را متهم کند چرا دولت سازندگی متهم نباشد؟؟؟چون کدام عاقلی هست که نداند اشرافی گری و رانت خواری که سبب فساد و اختلاس شد در کدام دوران پایه گذاری شد.میگن لیدر انحرافی اگر لو نمیرفت بیشتر اختلاس میکرد کسی نیست بگه عقلتان کجاست؟؟؟مگه اختلاس کار اون بود؟؟؟در ضمن ماها و اصول گرایان از روز اول لیدر انحرافی را قبول نداشتیم و اتفاقا تفکرات لیدر انحرافی به تجدیدنظرطلبان نزدیک تر هست تا اصول گرایان واسه همین اصول گرایان اون رو طرد کردند او دم از تساهل و مکتب ایرانی و تمام شدن اسلام میزد چه اینکه تجدید نظر طلبان نیز عصر اسلام خواهی رو تمام شده میدانستند شما خیال نکمنید مردم نمیفهمند وقتی واسه افتتاح یک فرودگاه دومیلیارد تومن خرج میشه که ارزش فعلی آن خیلی بیشتر هست واسه کارای دیگه خدا میدانه چ قدر از بیت المال رو حیف و میل کردندآری عدد سه هزار میلیارد در قبال آن دزدی های نجومی کم هست اما شرطش اینه بتونی بفهمی مطلب رو (وگر نه من نگفتم خود این عدد بدون مقایسه کم هست بلکه گفتم در قبال اون دزدی های نجومی کم هست )باز خدا خیری به دولت دهم بده که در زمان آنها عوامل سه هزار میلیاردی محاکمه شدند اما آیا عوامل دو میلیاردی افتتاح فردگاه امام و دیگر غارتگری های هم طیفانشان محاکمه شدند یا نه؟؟؟؟ گویا محاکمه نشدند و دارند با هوچی گری هی دم از سه هزار میلیارد میزنند تا کسی نفهمه خودشون بیشتر غارت کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
همین که 3000 میلیارد تومان...را...مبلغ زیادی نمی دانید نشانگر اوج ... است ! و اگر لو نمی رفتید تا هزار برابر این 3000 میلیارد تومان را هم می ....اختلاسهای تریلیونی با تایید ... و....به امید محاکمه و مجازات لیدر حلقه انحرافی که همه ملت بی صبرانه منتظرند !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
1
1
خواهشمندیم این مطلب را به اطلاع آقای حقیقت پوربرسانید که آولامدیریت آقای روحانی بهترا زآقای احمدی نژاد نیست چراکه به قول آقای هاشمی رفسنجانی که خودتان قبولش دارید قضاوت درباره دولت کنونی زوداست.ثانیا این سخن رئیس جمهور سابق که گفته تحریم ها یک کاغذ پاره بیش نیست اصلا به هیچ وجه بارحقوقی ندارد،چراکه طرف مقابل (آمریکا وطرفداران غربی وی )مانند سگی هستند که چه با آنها به نرمی رفتار کنید وچه خشن،سعی می کنند شما راگاز بگیرند ومرتبا با ایران ریاکارانه واز روی تزویر مذاکره کرده اندوامام خامنه ای درمواجهه باغرب فرموده اند مادرموضع بدروخیبرهستیم پس بنابراین این موضع ریاست محترم جمهور قبلی جناب آقای دکتر احمدی نژاد نشانه عزت واقتدار ملی خود ایشان وهم نشانه عزت واقتدارملت ایران دربرابرآمریکا بود که به نمایش گذاشتند من از شما حالا یک سوال دارم به قول خودتان ما بی سواد شما ... باسواد... ،چراواقعا نتوانستید ازفشار تحریم آمریکا علیه ایران بکاهید؟ چرا بعد از شرکت آقای روحانی درنیویورک وسخنرانی ایشان دولت آمریکا چند بار ایران را تهدید وتحریم کرد؟چرادولت آمریکا به نماینده ایران برای شرکت درنیویورک ویزا نداد؟این رفتار آمریکا درطول ریاست جمهور ی هیچیک از دولتمردان ایرانی اتفاق نیفتاده است.(نگویید که آن شخص از دید آمریکاییها دراشغال لانه جاسوسی آمریکا درایران دست داشته است ؟)که ما این بهانه های واهی دولت آمریکاراقبول نداریم.چون از حانب انتخاب شده است.
پاسخ ها
عبدالله
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
عزیزم:
اولاً از فشار تحریمها کاسته شده اما شما بیخبری، فقط یه سر به ترازنامه ی شرکتهای خودرو سازی و سازمان بنادر ایران برای نمونه بزن.
دوماًآمریکا برای کسب رضایت تندرو ها و متحدانش مخصوصاً اسرائیل باید تهدید کنه اما همه میدونیم عمل نمیکنه و شما انگار سر از سیاست بین المللی در نمیاری.
سوماً اگه کار ما در بالا رفتن از دیوار سفارت و ورود به خاک آمریکا و گروگانگیری درست بود کار اونا هم درسته، حالا فرد مورد نظر در اینکار دست داشته باشه یا نه! ...
جاسوسی میکنه اخراج کن، مثل کشورهای دیگه. ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
عبدالله بهتره اطلاعات خودت رو بالا ببری چرا که دکتر صالحی وزیر خارجه دولت دهم قبل از انتخابات خبر کاسته شدن از تحریم ها را داه بود چون مذاکرات همان زمان در جریان بود لذا هر دولتی که می امد سرکار قطعا با کاهش تحریم روبرو بودیم چون سیاست بر مذاکره و انعطاف بود لذا کاهش تحریم فقط مربوط به دولت یازدهم نیست بلکه قبل از آن مقدماتش آماده شده بود لذا باید به عرض شما برسان که خودتان بی خبر هستید یا حواستان نبوده
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
6
8
عزیزم احمدی نزاد تو دل مردم جا داره حقیقت را باید پذیرفت دولتی خادم تر از ایشان پیدا نخواهید کرد ما که دوستش داریم
پاسخ ها
اسلامی
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
ملت ما از همان بی اعتنایی یک هفته ای به حکم رهبری ... و سپس از فردای قهر و لجبازی 11 روزه احمدی نژاد با رهبری در جانبداری از مشایی و آغاز لجبازی زیر پوستی و بهم ریختن عمدی اقتصاد مملکت و رها کردن عمدی کنترل بازاا=ر و .... از احمدی نژاد بیزار شد !! جانم فدای رهبر ! که اگر رهبری نبودند احمدی نژاد متاثر از مشایی لیدر حلقه انحرافی به سوریه و بشار اسد هم خیانت بزرگی کرده بود !و سوریه را در چنگ تروریست های مزدور اسرائیل رها کرده بود با ارایه تحلیل های وارونه !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
عليآقا خوابي بيدار شو اگر به مدد سود سهام عدالت نبود كه ايشان دور دوم ...راي نمي آورد سانسور چي يك بار هم شده جواب بده
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
3
7
من نمی دونم چرا این نماینده محترم وایضاًبرخی دیگر...
فقط نیمه خالی لیوانو میبینن؟این همه خدمات برکسی پوشیده نیست.
بابا ما ازجانب قدرت با اروپائیا مذاکره میکردیم نه ازجانب ....!
ضمناً آقای محترم آزادی بیانی که ازش دم میزنید کجارفت؟ فقط براموافقاآزادی بیان هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
از جانب قدرت که مذاکره میکردین چی بدست آوردین؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
3
3
هر چه میخواهد دل تنگت بگو . درود خدا وپیامبران خدا بر احمدی نژاد . برادر عزیز که میدانم...از روی سیاست ومکرت میگوئی پس بگذار اینده گان قضاوت کنند . بیش از این...نگو که بیشتر رسوا میشوی
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
3
5
زنده باد احمدی نزاد نامش لرزه براندام رانت خوران منتسب به گروه های سیاسی و اقا زاده ها میندازد
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
1
0
....

با تشکر
ياسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
3
4
حداقل در اون دوران دشمنان جرات شكاندن خط قرمزهاي مارو نداشتن
پاسخ ها
عبدالله
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
اگر یادت باشه ایران و ترکیه و برزیل توافق کردند غنی سازی در کشور ترکیه باشه ولی 5+1 قبول نکرد. الان که غنی سازی در خاک خودمون خط قرمزه! خط قرمزها اون موقع میشکست یا الان؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
چرا اینقد اطلاعاتت کم هست؟؟؟ایران قرار شد اورانیوم رو بده به ترکیه و سوخت بیست درصد رو بگیره اما قرارنشد غنی سازی در خاک ترکیه باشه.اول برو یاد مطالب رو بگیر بعد اظهار نظر کن وگرنه حرفات خنده دار میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
1
1
موافقم
سیدمحمودشفائیان مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
2
0
آنان که سواره اند روزی پیاده بوده اندوآنان که پیاده اند روزی سواره بوده اندوبالعکس ... عمرهاکوتاه وآرزوها بلنداست پس بهتراست بگوئیم هرکس حق دارددر چهارچوب اصول ورعایت اخلاق ،ادب...و قانون واختیارات خود صحبت یااظهارنظرکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
2
3
احمدی نژاد هنوز حدود 42 خودروی دولتی پر مصرف مانند تعدادی لندکروز سفارشی با کارت سوخت بیت المال... و برخی ساختمانهای دولتی ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
درجواب آقایی که خودش را عبدالله نامیده وجواب آقای ناشناس راداده باید بگویم اولا کاستن تحریمها آنهم ازسوی دشمن نشانه مدال افتخاردولت وعز ت وغروز وی نیست که مدام آن را به سرمنتقدان بکوبیم به قول امام خامنه ای دولت نباید روی کاستن تحریمها برای اداره ومعیشت مردم حساب ویژه باز نماید واین چیزی است که دردولت فعلی می بینیم.ضمن آنکه به اطلاع این خواننده محترم باید برسانم که حدود هشت ماه قبل از آنکه انتخابات 24خردادماه شروع شود ومعلوم شود آقای روحانی رئیس دولت یازدهم است اتحادیه اروپا به ایران این قول مساعدراداده بود که از فشارتحریمها بکاهد بنابراین اگر هم کاستن فشارهای تحریم رانشانه افتخار بدانیم باید این مدال رابه دولت قبلی بدهیم که با خواروخفیف نمودن دشمن اصلی نظام یعنی اسرائیل توانست حرفش را به کرسی بنشاند.چون ایشان یعنی جناب آقای دکتراحمدی نژاد نه مقابل غربیها به خاطر مملکت ضعف نشان داد ونه مثل بعضی ها آمریکارا....ثانیا بی خبرخود شما هستید نه بنده کافی است به جراید مراجعه کنید وببینید که طرف مقابل ما درمذاکرات ژنو به جای اینکه تقصیر اینهمه وقت کشی ها را به گردن بگیرند تازه از ما طلبکارشده اند.کاستن تحریمها به این شیوه اصلا مدال شجاعت وافتخار نیست.بهتراست که دولت فعلی درقبال غربی ها اولا شیوه دولت گذشته رابه عهده بگیرد ثانیا هولوکاست را نیز انکار نماید.
امامی
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
خیانت های حلقه انحرافی ...و اختلاس های هزاران میلیاردی و سوء مدیریت های کلان عمدی و لجبازی زیر پوستی با رهبری و مراجع عظام شیعه و دامن زدن سازمان یافته به بی حجابی ها و تشدید رواج قلیان و دخانیات و چراغ سبز نشان دادن به امریکا و موثر نمایاندن تحریم های غرب در توجیه سوءمدیریت ها و ...... هرگز نباید با اشکالات دولت 11 خلط شود و هر خیانتی باید در ظرف خودش بررسی و همان خائن پاسخگو باشد !!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
1
احمدی نژاد را در جلوی پای...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
1
1
اندکی از خیانت های آشکار حلقه انحرافی ...، که تحقیقاً مرتبط با فرقه انگلیسی انجمن حجتیه ودیگر تشکیلات دشمن اند:
1-خیانت های اقتصادی پیش و پس از اختلاس 3000 میلیارد تومانی
لج و لجبازی زیر پوستی با رهبری و ملت بویژه از فردای قهر 11 روزه با آغاز رها کردن عمدی کنترل بازارو قیمت ها و سوءمدیریت تعمدی و ، دستکاری عمدی نرخ ارز و سکه و سهام های دولتی ، فروش شرکت های دولتی به دوستان در پوشش اصل !!44 ، دستکاری نرخ تعرفه های گمرکی به زیان تولید داخلی ، تخلف از دادن سهم % 30 تولید و %20 بهداشت و درمان و....از هدفمندی یارانه ها ، دادن ارز 1226 دولتی به واردات خودروهای اشرافی و کالاهای لوکس ، تشدید واردات کالا مشابه داخلی از خارج به موازات ندادن تسهیلات به تولیدکننده داخلی ، کاهش شدید ارزش پول ملی و 3 برابر کردن یک شبه قیمت ها، واگذاری پروژه های بزرگ ملی بدون مناقصه به دوستان حلقه انحرافی ، رانت خواری کلان از صندوق ذخیره ارزی ، تشدید زمین خواری ، ریخت و پاش های کلان از غارت بیت المال در پوشش همایش ها و سفرها و هدایا ، چپاول دستکم دهها هزار سکه بهار آزادی به بهانه تقدیر ! از کارکنان ریاست جمهوری !ممنوع کردن استخدام دولتی از سویی و استخدام غیر قانونی وبی ضابطه خویشاوندان حلقه انحرافی در مناصب مهم بدون کمترین شایستگی .ح
2- خیانت های فرهنگی اجتماعی
بی تفاوتی و خیانت به دین و باورها وحجاب مردم ، خیانت (به تعبیر رهبری معظم ) کشاندن جناحی به میان مردم ، تظاهر عوامفریبانه به ساده زیستی شخصی و ترویج زیر پوستی اشرافیگری لیبرال سرمایه داری غربی در جامعه ، تظاهر عوامفریبانه به دینداری و بی اعتنایی و بی اعتقادی و دهن کجی به مراجع عظام شیعه ! ، چاپ مجله مبتذل و موهن خاتون بر ضد حجاب بویژه بویژه حجاب برتر ملی (چادر مشکی ) ، تشدید بی سابقه واردات دخانیات و استعمال انواع سیگار و بویژه قلیان میان جوانان (بویژه با دادن گسترده مجوز عرضه ، سوءاستفاده ابزاری تحریف باورهای مقدس شیعه مانند انتظار موعود (عج) و رجعت به سبک فرقه انگلیسی انجمن حجتیه ، سوء استفاده شدید از سهمیه اعزام حج و تلاش برای تحریف فلسفه حج به گردشگری !، حاشیه سازی و درگیری همه روزه با سپاه ، مجلس ، قوه قضائیه و...که رهبری معظم از آن به خیانت یاد فرمودند
3- عوامفریبی و تظاهر دروغ به ولایی ، مکتبی و اصولگرا بودن
دروغگویی پیوسته با ارایه آمار کذب مثلاً :ایجاد سالی 5/1 میلیون و سالی 5/2 میلیون شغل !!( همان سالی 80 هزارشغل)
4- دیپلماسی غربگرایانه
دیپلماسی وارونه و غرب پسند در برابر ناآرامی سوریه و ابرازدوستی با مزدوران غرب مثل اردن قطر،ترکیه و... تنها گذاردن سوریه و تمرکز بر ونزوئلا که بالطبع در دوردست هاست و خطری برای اسرائیل ندارد !!
5- دوستی و همکاری با جاسوسان اندیشمند نمای نوکر صهیونیست مثل هوشنگ ... و ریچارد فرای و
دوستی با ریچارد فرای کهنه جاسوس پنتاگون که تحریف کننده تاریخ ملی بومی 8000 ساله و مروج تاریخ ساختگی 2500 ساله صهیونیستی و تئوریسین باستان گرایی صهیونیستی با محوریت کوروش برای جدا کردن ملت ایران ازپیکره امت اسلام!
و در پایان انداختن تقصیر همه سوءمدیریت ها به گردن تحریم آمریکا و سردادن نغمه شوم سازشکاری در لجبازی آشکار با رهبری با تکرار جمله:هیچ کس!!! نمی تواند به جای ملت (درباره برقراری رابطه با آمریکا ) تصمیم بگیرد و...! از هرتریبون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
1
2
اندکی از خیانت های آشکار حلقه انحرافی... که تحقیقاً مرتبط با فرقه انگلیسی انجمن حجتیه ودیگر تشکیلات دشمن اند:
1-خیانت های اقتصادی پیش و پس از اختلاس 3000 میلیارد تومانی
لج و لجبازی زیر پوستی با رهبری و ملت بویژه از فردای قهر 11 روزه با آغاز رها کردن عمدی کنترل بازارو قیمت ها و سوءمدیریت تعمدی و ، دستکاری عمدی نرخ ارز و سکه و سهام های دولتی ، فروش شرکت های دولتی به دوستان در پوشش اصل !!44 ، دستکاری نرخ تعرفه های گمرکی به زیان تولید داخلی ، تخلف از دادن سهم % 30 تولید و %20 بهداشت و درمان و....از هدفمندی یارانه ها ، دادن ارز 1226 دولتی به واردات خودروهای اشرافی و کالاهای لوکس ، تشدید واردات کالا مشابه داخلی از خارج به موازات ندادن تسهیلات به تولیدکننده داخلی ، کاهش شدید ارزش پول ملی و 3 برابر کردن یک شبه قیمت ها، واگذاری پروژه های بزرگ ملی بدون مناقصه به دوستان حلقه انحرافی ، رانت خواری کلان از صندوق ذخیره ارزی ، تشدید زمین خواری ، ریخت و پاش های کلان از غارت بیت المال در پوشش همایش ها و سفرها و هدایا ، چپاول دستکم دهها هزار سکه بهار آزادی به بهانه تقدیر ! از کارکنان ریاست جمهوری !ممنوع کردن استخدام دولتی از سویی و استخدام غیر قانونی وبی ضابطه خویشاوندان حلقه انحرافی در مناصب مهم بدون کمترین شایستگی .ح
2- خیانت های فرهنگی اجتماعی
بی تفاوتی و خیانت به دین و باورها وحجاب مردم ، خیانت (به تعبیر رهبری معظم ) کشاندن جناحی به میان مردم ، تظاهر عوامفریبانه به ساده زیستی شخصی و ترویج زیر پوستی اشرافیگری لیبرال سرمایه داری غربی در جامعه ، تظاهر عوامفریبانه به دینداری و بی اعتنایی و بی اعتقادی و دهن کجی به مراجع عظام شیعه ! ، چاپ مجله مبتذل و موهن خاتون بر ضد حجاب بویژه بویژه حجاب برتر ملی (چادر مشکی ) ، تشدید بی سابقه واردات دخانیات و استعمال انواع سیگار و بویژه قلیان میان جوانان (بویژه با دادن گسترده مجوز عرضه ، سوءاستفاده ابزاری تحریف باورهای مقدس شیعه مانند انتظار موعود (عج) و رجعت به سبک فرقه انگلیسی انجمن حجتیه ، سوء استفاده شدید از سهمیه اعزام حج و تلاش برای تحریف فلسفه حج به گردشگری !، حاشیه سازی و درگیری همه روزه با سپاه ، مجلس ، قوه قضائیه و...که رهبری معظم از آن به خیانت یاد فرمودند
3- عوامفریبی و تظاهر دروغ به ولایی ، مکتبی و اصولگرا بودن
دروغگویی پیوسته با ارایه آمار کذب مثلاً :ایجاد سالی 5/1 میلیون و سالی 5/2 میلیون شغل !!( همان سالی 80 هزارشغل)
4- دیپلماسی غربگرایانه
دیپلماسی وارونه و غرب پسند در برابر ناآرامی سوریه و ابرازدوستی با مزدوران غرب مثل اردن قطر،ترکیه و... تنها گذاردن سوریه و تمرکز بر ونزوئلا که بالطبع در دوردست هاست و خطری برای اسرائیل ندارد !!
5- دوستی و همکاری با جاسوسان اندیشمند نمای نوکر صهیونیست مثل هوشنگ ... و ریچارد فرای و
دوستی با ریچارد فرای کهنه جاسوس پنتاگون که تحریف کننده تاریخ ملی بومی 8000 ساله و مروج تاریخ ساختگی 2500 ساله صهیونیستی و تئوریسین باستان گرایی صهیونیستی با محوریت کوروش برای جدا کردن ملت ایران ازپیکره امت اسلام!
و در پایان انداختن تقصیر همه سوءمدیریت ها به گردن تحریم آمریکا و سردادن نغمه شوم سازشکاری در لجبازی آشکار با رهبری با تکرار جمله:هیچ کس!!! نمی تواند به جای ملت (درباره برقراری رابطه با آمریکا ) تصمیم بگیرد و...! از هرتریبون
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
3
3
خسارتی که احمدی نژاد و حامیانش به مملکت زدند بر هیچ انسان ایرانی عاقل و بالغ پوشیده نیست الا آنها که به خاطر در خطر افتادن منافعشان چشم بر روی این همه فساد و اختلاس بسته اند.قصد کش دادن ماجرا را ندارم اما بی انصافیست که دولت اصلاحات و خدماتش را و نیز خدمات دولت تدبیر و امید در راستای بحث هسته ای را مغرضانه به چالش کشید.
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خدمت این کاربرمحترم با نا م علیرضا باید بگویم این بی انصافی هم که شما می فرمایید را مانبایددرحق دکتر احمدی نژاد داشته باشیم ،چیزی که متاسفانه دربرخی از اظهارنظرها شنیده می شود آقای احمدی نژاد هرعیب ونقصی که داشته باشد محاسن ومزایا ی ایشان به مراتب خیلی بیشتز از نقاط ضعف ایشان است .ضمن اینکه خسارتی که دردولت اصلاحات وسازندگی وعوامل فتنه 88به مملکت زدند چندمیلیون برابرخسارتهای دولت رایحه خدمت درزمان دکتر احمدی نژاد(ایده الله تعالی ) می باشد ما باید همه چیزهارا باهم ببینیم آقای احمدی نژاد وقتی درسال 1384به مقام ریاست قوه مجریه رسید بذهی خارجی ایران به 45میلیون دلار رسیده بود.ولی ایشان ضمن کوشش درعمران وآبادانی کشور،تعیین تکلیف برخی کسانی که ازدولت اصلاحات وضع شغلی شان معلوم نبود،خانه دارنمودن عده کثیری از مردم ،ترویج روحیه عدالت واستکبارستیزی دربین مسئولین ومردم،ترویج روحیه عزت وخودباوری دربین مردم ومسئولین،و....میزان بدهی خارجی ایران رابه 16میلیاردتومان رسانید.ضمن آنکه شجاعت ایشان دراجرای زیبای هدفمندی یارانه ها به گفته دکترعارف (معاون اول دولت هشتم (دولت اصلاحات به ریاست خاتمی )زیانزد عام وخاص می باشد.درمورد استخدام های غیرقانونی هم باید دردادگاه این کاراثبات شود.وازاین دست اعمال غیرقانونی ما دردولت اصلاحات وسازندگی داشتیم.واین مارابه این نکته رهنمون می کند که باید درسیستم بازرسی ها دقت بیشتری داشته باشیم.
برره
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
آقای ناشناس در پاسخ به آقای علیرضا لطفا از خودتان جوک در نبکنید !! تکرار قلمفرسایی مشمئز کننده تیم سایبری لیدر انحراف در تطهیر حلقه انحرافی ها !!
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
1
0
ضمن احترام به نظرات آزاد همه ی عزیزان :آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود به مردم قول داد که کاری می کنم پاسپورت ایرانی در خارجج از کشور عزت واحترام داشته باشد .
چه شد؟ وچه شد؟
که کار به جایی رسیده که حتی بر خلاف قوانین بین المللی حاظر نیستند نقص فنی خیلی جزیی هواپیمای ایرانی را در فرودگاه هایشان تعمیر نمایند وبه ناچار باید یک هواپیما فقط به خاطر تعویض یک لاستیک به کشور بیگانه (سوئد) اعزام شود. این همون عزت پاسپورت ایرانی خارجج از کشور است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
خدمت کاربرمحترم با نام برره باید عرض نمایم اولااینجانب جک نگفتم مطالبی که درجواب علیرضا گفتم عین حقیقت بود منتهی چشم بصیرت می خو اهد که برخی ها ندارند ثانیا بنده اصلا از حلقه انحرافی مدح نکردم واشتباهات آنها را تطهیر نکردم واصلا مدافع حلقه انحرافی نبودم من نمی دانم شما موقع خواندن مطالب بنده درخواب بودید یا کسی برای شما لطیفه تعریف می کرد که بدون دلیل وبی محابا سخنان بنده را مشمئز کننده خواندی هرچند باید بگویم که ادب مرد به زدولت اوست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
فراماسون فتنه سبز 88 هم خیلی می گفت ادب مرد ! به ز دولت اوست !! و ادب او را بویژه روز عاشورای سال 88 مشاهده کردیم جناب حلقه انحرافی دوست !!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار