کد خبر: 658448
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان از آغاز اجرای مراحل پروژه بزرگ تدوین، بهبود و پیاده سازی استراتژی مخابرات این استان خبر داد.

حسین کشایی بااعلام اين خبر گفت: شرکت ها و سازمان های مختلف برای دستیابی به اهداف بلند مدت خود در زمینه رسوخ در بازار، کاهش هزینه ها، بهبود فعالیت ها، افزایش رضایتمندی مشتری و... نیازمند تدوین استراتژی هستند و این استراتژی ها نیز باید گام به گام از رأس هرم سازمان به پایین به صورت آبشاری جاری شود.

وی افزود: به همین منظور تدوین استراتژی شرکت مخابرات استان اصفهان در راستای استراتژی های کلان شرکت مخابرات ایران به طور رسمی با برگزاری اولین جلسه در تاریخ 8 تیر سال جاری با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران کلیدی سازمان آغاز و مبانی تدوین استراتژی و پیاده سازی آن مبتنی بر روش BSC ارائه شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان حساسیت موضوع تدوین استراتژی حضور و دخالت تمام کارکنان شرکت در قالب این موضوع را ضروری دانست و گفت: تداوم حیات یک شبکه مخابراتی منوط به تدوین استراتژی مناسب و پیاده سازی صحیح و هوشمندانه آن است.

وی ادامه داد:۱۲ نفر به عنوان اعضای کمیته راهبردی تدوین و پیاده سازی استراتژی شرکت مخابرات استان اصفهان انتخاب شدند.

گفتنی است این کمیته مسئولیت تدوین، پیاده سازی و ارزیابی استراتژی را به عهده خواهد داشت، که با توجه به تصمیمات گرفته شده موظف به تشکیل جلسات مداوم، اطلاع رسانی و همچنین تشکیل کمیته های فرعی در حوزه های مربوطه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار