کد خبر: 658186
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
رئیس بهزیستی فیروزکوه خبر داد
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه از توزیع سبد کالا بین مددجویان زیرپوشش این اداره به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد
حبیبه آقابراری اظهار کرد: این سبد کالا توسط خیران این شهرستان بین مددجویان توزیع می‏شود.

وی بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، بن به مبلغ 30 هزار تومان برای خرید انواع کالا در فروشگاه نورالرضا(ع) فیروزکوه به مددجویان زیرپوشش بهزیستی شهرستان فیروزکوه داده می‏شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه برنامه‏های این اداره در ماه مبارک رمضان و هفته بهزیستی را اعلام کرد و گفت: برپایی ضیافت افطاری در مرکز شبه‏خانواده شهید باهنر فیروزکوه، قرائت دعای افتتاح ماه مبارک رمضان در روزهای سه‏شنبه همراه با اعضای حلقه‏های صالحین اداره بهزیستی این شهرستان و برپایی نماز جماعت از جمله این برنامه‏هاست.

آقابراری عنوان کرد: علاوه بر ماه مبارک رمضان، هر روز بین نماز ظهر و عصر احکام مهدویت توسط حجت‏الاسلام اسماعیل شجاع در اداره بهزیستی فیروزکوه بیان می‏شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم مولودی‏خوانی در نمازخانه اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه به مناسبت تولد امام حسن(ع) و سیاه‏‏پوش کردن سردرب و نمازخانه این اداره و برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) از برنامه‏های این اداره در ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: دیدار کارمندان بهزیستی با فرماندار و امام جمعه فیروزکوه به مناسبت هفته بهزیستی و پخش بروشور عملکرد اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در نماز جمعه از دیگر برنامه‏های این اداره در ماه مبارک رمضان است.

برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در فیروزکوه

آقابراری از برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه در سالن هلال احمر فیروزکوه خبر داد.

وی افزود: اعتیاد به مواد شیمیایی از پیچیده‏ترین و پرعارضه‏ترین مشکلات قرن حاضر است که اثرات مخرب آن به صورت آسیب‏های اجتماعی، بهداشتی، اقتصادی و فرهنگی نمایان می‏شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: با توجه به اینکه در سال‏های اخیر شاهد تنوع مواد اعتیادآور هستیم این موضوع می‏تواند هشداری در زمینه تغییر الگوی مصرف به سمت این گونه مواد باشد.

آقابراری ادامه داد: در حال حاضر به ویژه در نسل جوان اصطلاحات خاصی در مورد این مسائل به کار برده می‏شود.

وی افزود: جامعه هدف همایش پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، امدادگران هلال احمر فیروزکوه، معلولان و خانواده‏های معتادان هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: همچنین کلاس آموزشی با موضوعیت آماده‏سازی و هوشیاری نوجوانان برای مبارزه با مواد مخدر توسط کارشناس در دبیرستان 17 شهریور فیروزکوه با همکاری هلال احمر شهرستان فیروزکوه برگزار می‏شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها