کد خبر: 658178
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
نمایشگاه بزرگ «شهر بندگی» منطقه 20 با چهار محور فعالیت در زمینه‌های آئینی ـ مذهبی، فرهنگی ـ هنری، ورزشی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع زنده پذیرای شهروندان روزه‌دار است.

شهردار منطقه 20 در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه نمایشگاهی شهر بندگی که در بوستان ولی‌عصر (عج) و در جوار مقبره شهدای گمنام دایر شده است، اظهار داشت: مجموعه نمایشگاهی شهر بندگی به‌منظور غنی سازی اوقات روزه داران در زمان‌های پیش و پس از افطار و به مدت 17 شب میزبان شهروندان شهرری است.

منصور کتانباف ارائه خدمات رایگان فرهنگی، هنری، مذهبی و تفریحات ورزشی را از ویژه برنامه‌های این نمایشگاه که 127 غرفه دارد، برشمرد و گفت: استقرار غرفه‌های ایثار و شهادت در جوار مقبره شهدای گمنام و سراهای محله با محوریت هویت‌های ملی، محله‌ای، زیست محیطی، دینی و ... از نقاط قوت این مجموعه است که خدمات فرهنگی و مذهبی به شهروندان ارائه می‌کنند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه به علت تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات تابستان غرفه‌های تفریحات ورزشی ویژه کودکان، نوجوانان وجوانان در این مجموعه نمایشگاهی فعال است، اظهار داشت: بخشی از مجموعه نمایشگاهی شهر بندگی نیز به بازارچه کارآفرینان و مراکز مهارت آموزی کوثر اختصاص دارد و نسبت به عرضه محصولات تولیدی خود در زمینه پوشاک، چرم و ... اقدام می‌کنند.

کتانباف به اهمیت سلامت روزه داران و ارائه خدمات سلامت محور نمایشگاه شهر بندگی اشاره کرد و گفت: شهروندان روزه دار برای اطلاع از سلامتی خود می‌توانند به غرفه‌های سلامت این نمایشگاه مراجعه کنند و از خدمات رایگان آن بهره ببرند.

این گزارش حاکی است، مجموعه نمایشگاهی شهر بندگی با حضور شهردار منطقه 20، معاون اجتماعی و فرهنگی، مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران معزز در نخستین شب ماه مبارک رمضان افتتاح شد که روزانه از ساعت 19 تا 24 میزبان شهروندان روزه دار است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار