کد خبر: 658020
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از پیش بینی اجرای 300 پروژه عمرانی از محل زکات استان خبر داد.

 بهروز زلالی با بیان اینکه اجرای این پروژه ها در اولویت کمیته امداد در سال جاری است و امیدواریم این پروژه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد گفت: سال قبل موفق شدیم هشت میلیارد و 300 میلیون تومان زکات کشاورزان و روستاییان را جمع‌آوری کنیم که از این محل 259 پروژه عمرانی، خدماتی و عام‌المنفعه تعریف شده بود تا اجرا شده و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی این پروژه‌ها را شامل تعمیر و تجهیز مدارس، غسالخانه، بهسازی معابر روستایی و تجهیز و تعمیر پل ارتباطی بیان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 8 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه پیش‌بینی شده تا در این مناطق ارمغان آن رفاه و آسایش باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر کار عمرانی از محل زکات مساعدت به خیرین در قالب ساخت 520 باب سرویس بهداشتی و حمام،‌ کمک به تامین جهیزیه 120 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد، کمک به 36 بیمار صعب‌العلاج و تامین هزینه‌های سلامت آنها و پرداخت هزینه تحصیلی 302 نفر در مناطق محروم از محل زکات پرداختی انجام شده است.

زلالی هدف‌گذاری امسال را جذب 8 میلیارد تومان زکات پرداخت شده روستاییان و کشاورزان بیان کرد و ادامه داد: به دلیل خشکسالی برآورد ما مبلغ سال قبل است که در این زمینه 300 پروژه عمرانی و عام‌‌المنفعه در این مناطق تعریف شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار