کد خبر: 656817
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
شست اخلاق مدیران در سازمان با سخنرانی حجت الاسلام شریفی راد
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این انقلاب بعنوان یک امانت در اختیار شما مسئولین قرار گرفته است، فکر نکنید برای پایداری نظام مقدس فقط عده ی خاصی باید آن را حفظ کند همه در مقابل این نعمت بزرگ که خون بهای شهیدان است مسئول هستند.
عاطفه ازادپور
حجت الاسلام شریفی راد گفت: ما مسئولیت ها و رسالت هایمان چون در مقام کارگزاری جمهوری اسلامی قرار داریم سخت و مضاعف است، بنابراین بهترین عبادت پرودگار که رضایت خداوند در آن است، باید تلاش در برنامه های شکوفای جامعه اسلامی و خدمت رسانی به مردم باشد.

شریفی را ادامه داد: کسانی که با صداقت و با عزم ملی مدیریت جهادی، مرزداران عقیده، کسانی که بعنوان حافظان ارزشهای دینی و خدمت گذاران صادق جامعه اسلامی تلاش میکنند رضایت الهی را نصیب خودشان می کنند.

مدیر سازمان تبلیغات افزود:هر چه بین انسان و خداوند رابطه ی قوی تر باشد انسان در درگاه پروردگار جایگاه والاتری خواهد داشت، و هرچه بین انسان و معنویت الهی فاصله ایجاد شود انسان ارزشش کمتر از موجودات غیر انسانی خواهد شد و اگر بین انسان و خداوند رابطه و مناجاتی وجود نداشته باشد خداوند سبحان به ما اعتنا و توجهی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برای هر موجوداتی که در عالم خلق شده است خداوند فایده ای قرار داده و همه موجودات عالم در این دنیا به نوعی معشوق پرودگار خویش هستند، چون حتی در اصل خلقت و اینکه خداوند ما را درجلد انسان خلق کرده است مدیون پروردگار هستیم.

حجت الاسلام شریفی راد بیان کرد: شان و مقام انسان بالاتر از ملائکه الهی است و این تعبیر در قرآن آمده که انسان خلیفت الله است، انسان با پا نهادن در عرصه ی دنیا از محبت های الهی بهره مند می شود، در محبت های خداوند تفاوت های وجود دارد و خداوند برای هر شخصی یک استعدادی قرار داد است.

شریفی راد تصریح کرد:خداوند علاوه بر اینکه در وجود ما انسان ها گوهری بنام عقل قرار داده تا ما را از دیگر موجودات متمایز سازد، برای ما پیامبرانی فرستاد تا با ابلاغ رسالت و به وسیله ی کتب آسمانی بشر را هدایت و راهنمایی کند.

وی گفت: خداوند انسان را امر میکند که همه خیر و برکت و رفاه دنیا و آخرت در چند کار است، یاد خدا بالاترین یاد در فکر و عمل مان باشد که انسان را تعالی می بخشد در مقابل کفر نعمت های الهی قهر و غضب الهی را پیش روی انسان می آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر