کد خبر: 656604
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
به مناسبت سالروز آزاد سازي شهر مهران
در اين مراسم كه مهندس مرواريد استاندار ايلام ، علي محمدي نماينده مردم استان در مجلس شوراي اسلامي ، معاونين عمراني ، برنامه ريزي ، سياسي امنيتي و توسعه مديريت و منابع انساني استانداري، فرماندهان نظامي و انتظامي ، فرماندار مهران، و جمع كثيري از مديران و مسئولان استان حضور داشتند همزمان با مراسم كلنگ زني عمليات اجرايي اين پروژه نيز آغاز شد.
عاطفه ازادپور
 
مهندس مرواريد با تبريك سالروز آزادسازي مهران به مردم شريف استان و خانواده معظم شهدا و گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس در خصوص اين پروژه گفت : با توجه به تردد زياد وسايل نقليه در اين مسير به خاطر عظيمت زائران عتبات عاليات و ترانزيت كالا رفع اين نقطه پر حادثه ضرورري بود كه با پيگيريهاي مدير كل راه وشهرسازي استان در سفر اخير وزير محترم راه وشهرسازي و مكاتبات مختلف با وزارت و سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي بالاخره زمينه اعتبار اين طرح فراهم شد و اميدواريم با تلاش اداره كل راه وشهرسازي اين طرح در زمان تعيين شده به بهره برداري برسد.

آقاي علي محمدي نماينده مردم استان در مجلس شوراي اسلامي نيز ضمن تبريك آزاد سازي مهران و گرامي داشت ياد و خاطره شهدا آغاز به كار باند جديد محور ايلام مهران در منطقه كنجانچم در اين روز عزيز را هديه اي به مردم شريف مهران و زائران عتبات عاليات عنوان كرده و از پي گيري مدير كل راه وشهرسازي استان در خصوص طرح هاي در دست انجام اين مسير تقدير كرد. آقاي علي محمدي افزود تلاش خواهيم كرد كه اعتبار اين طرح ها به موقه تخصيص پيدا كند.

مدير كل راه و شهرسازي استان در اين مراسم با تبريك سالروز آزاد سازي شهر شهيد پرور مهران و گراميداشت مقام شهداي هشت سال دفاع مقدس گفت : پروژه باند جديد محور ايلام – مهران (واريانت كنجانچم) به طول 5 كيلومتر در كيلومتر 55 تا 60 محور ايلام- مهران از جمله نقاط پر حادثه استان بوده كه در سفر اخير وزير محترم راه و شهرسازي به استان مورد بازديد ايشان قرار گرفت و با پي گيري به عمل آمده امروز عمليات اجرايي آن آغازشد. عمليات اجرايي 5 كيلومتر بعدي از كيلومتر 60 تا 65 به زودي نيز آغازخواهد شد.

به گفته مهندس بهادري مبلغ قرارداد فاز اول اين طرح 94 ميليارد ريال مي باشد و براي اجراي آن يك ميليون متر مكعب عمليات خاكي ( خاكبرداري و خاكريزي) انجام خواهد گرفت و 32 هزار متر مكعب اساس و زير اساس مورد لازم داشته و در نهايت 16 هزار تن آسفالت براي اتمام آن مورد استفاده قرار مي گيرد.

مهندس بهادري رفع نقطه پر حادثه، روان سازي و ايمني بيشتر با توجه به تردد زياد مسافرين عتبات عاليات و ترانزيت كالا در مسير مذكور را از مزاياي اين طرح بر شمرد.

مهندس بهادري افزود : در مسير منتهي به مهران و مرز عراق طرح هاي مختلفي در دست انجام است از جمله چهار خطه كردن مسير ايلام مهران كه از خروجي شهر ايلام آغاز شده و پيمانكار مشغول كار است ، در چهار نقطه اين مسير عمليات روكش آسفالت فعال بوده ودر دو نقطه ديگر نيز به زودي روكش آسفالت انجام خواهد شد ، پروژه چهار خطه مهران به پايانه مرزي نيز فعال مي باشد. در مجموع سعي و تلاش اداره كل راه وشهرسازي بر اين است كه تمامي پروژه هاي استان در زمان تعيين شده به بهره برداري برسند و اين مهم با تامين اعتبار مورد نياز و تلاش مسئولين محترم استان در اين خصوص امكان پذير خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر