کد خبر: 656333
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
رییس پلیس آگاهی لرستان:
رییس پلیس آگاهی لرستان گفت :فردی که با اقدامات سودجویانه با معرفی چندین شهود ساختگی و قولنامه جعلی قطعه زمینی را به مساحت 500 مترمربع به ارزش سه میلیارد ریال از شهروندی کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس آگاهی لرستان دستگیر شد.
بهروج

به گزارش جوان به نقل از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ˈ خدامراد کبکی ˈ با اعلام این خبر گفت : در پی شکایت یک شهروند به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری یک قطعه زمین با اسناد جعلی ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود : فردی با معرفی چندین شهود و تنظیم قولنامه و جعل امضاء شاکی پرونده ،یک قطعه زمین به مساحت 500 مترمربع به ارزش سه میلیارد ریال خریداری و آن را به دیگری فروخته است.

وی تصریح کرد : با توجه به حساسیت موضوع و احتمال انجام کلاهبرداری های دیگر از سوی متهم به همین شیوه ، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی پس از بدست آمدن مشخصات کلاهبردار با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراجعه به سوابق محل اختفای وی در شهرستان خرم آباد مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

وی گفت : در تحقیقات تکمیلی از شاکی و بازجویی از متهم دستگیر شده مشخص شد که متهم با جلب اعتماد خریداران زمین های مسکونی را فروخته و در قبال فروش آنها، از هر خریدار مبالغ هنگفتی دریافت کرده است.

ˈکبکیˈ با بیان اینکه از این متهم تا کنون مبلغ سه میلیارد ریال کلاهبرداری کشف شده است ،افزود : این کلاهبردار با قرار صادره روانه زندان شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار