کد خبر: 656304
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
سردار ریحانی عنوان کرد:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: گروهک تروریستی "داعش" در کشور عراق نه طرفدار شیعه هستند و نه سنی و امروز بیشتر نقش خوارج را بازی می کنند.
احسان شکری نیا

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: گروهک تروریستی "داعش" در کشور عراق نه طرفدار شیعه هستند و نه سنی و امروز بیشتر نقش خوارج را بازی می کنند.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج عشایری منطقه سرفیروزآباد که با حضور جمعی از عشایر و بزرگان منطقه برگزار شد، اظهار داشت: حضور گروهک های تروریستی در کشور عراق که مرتکب جنایات گسترده می شوند نشان دهنده عمق کینه دشمنان با اسلام است و این افراد فریب خوردگانی هستند که در مسیر صهیونیزم بین الملل و ضویت با اسلام علیه اهل سنت و شیعه و عموم مسلمانان توطئه می کنند.

سردار ریحانی افزود: گروه تروریستی موسوم به داعش در کشور عراق که به نام اسلام دست به قتل و عام گسترده مردم و کودکان می زند، نسل کشی می کند، چهره زیبا و والای اسلام را در جهان خدشه دار کرده و این ها امروز خوارج و بلکه بدتر از خوارج هستند که سبب وهن اسلام و مسلمین هستند و هیچ سنخیتی با اسلام، شیعیان و اهل سنت حقیقی ندارند.

وی ادامه داد: البته مردم عراق با اطاعت از مرجعیت و لبیک به فتوای جهاد پاسخ آنها را دادند و درس عبرتی ماندگار به آنها خواهند داد اما کسانی که در جریان جنگ سوریه و اکنون در عراق، این گروهک و سایر تروریست های تکفیری را تسلیح کرده و آموزش دادند باید پاسخگوی اعمال ننگین و ضصد انسانی آنان باشند.

ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ارزنده بسیج و عشایر در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز عشایر کشور نقشی فراتر از آنچه که گذشته داشته اند، دارند، عشایر مهمترین قشر در اجرا و تحقق شعار سال هستند و به جرات می توان گفت که نبض اقتصاد کشور در دستان عشایر، کشاورزان و روستائیان است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: دشمنان نظام به خوبی فهمیده اند که از راه نظامی نمی توانند خدشه ای به ملت بزرگ و انقلابی ایران وارد کنند، لذا با ایجاد تفرقه و پررنگ کردن اختلافات جزیی بین روستائیان، طوایف و عشایر به دنبال ضربه زدن به اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران هستند.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه اتحاد و برادری بهترین سلاح برای مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی است، اظهار داشت: ملت ایران ، به ویژه عشایر باید به دنبال حفظ نظام باشند و برای داشتن آینده ای روشن و متعالی باید فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

وی حوزه های بسیج روستایی را دارای نقش بسیار مهمی در حل و فصل مشکلات موجود در روستاها دانست و گفت: این حوزه ها امروز نقش پایگاهی برای حل و فصل مشکلات مردم را به خود گرفته اند و این خصیصه خوب بسیج است که در همه میدانها به مردم یازی می رساند.

وی با اشاره به اینکه بسیج یعنی اخلاص و حرکت در مسیر نظام اسلامی و حمایت از ولایت مطلقه فقیه، افزود: نمی توان بسیجی را تنها با آرم و لباس و داشتن پرونده و سابقه فعالیت آن در پایگاه ها دید، بلکه بسیج نیرویی برخواسته از بطن جامعه اسلامی است و هر کسی که در نظام به دنبال اعتلای اسلام، رفع مشکلات مسلمانان و مردم در هر حوزه ای باشد، بسیجی محسوب می شود.

سردار ریحانی تاکید کرد: امروز بسیج در جبهه سازندگی قرار گرفته است و بدون هیچ گونه چشم داشتی در حال سازندگی در دورترین نقاط کشور است که به نظر بنده این جهادی بزرگ و مهم در نظام اسلامی برای بسیجیان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه های بسیج، پایگاه های مردمی و در اصل مراکز اصلی پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مشروع اسلامی هستند، اظهار داشت: امروز این پایگاه ها در مناطق عشایری و روستایی جایگاه دیگری پیدا کرده اند، مانند پایگاههای عشایری در کشور عراق که امروز همانند سد محکمی در برابر جریان تکفیری و ضداسلام ایستاده اند و عملا نقش مدافعان این کشور را بازی می کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: اقتداری که امروز در ایران می بینیم، نتیجه روحیه بسیحی ملت اسلامی است، اتحاد و اقتداری که دشمنان هیچگاه نمی توانند در آن شکاف و رخنه ای ایجاد کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر