کد خبر: 656294
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
معاون نظارت بر بهره برداری آبفای جنوب غربی استان تهران:
با توجه به وضعيت نزولات جوي در سال آبي جاري ،در نقطه سربه سر توليد و مصرف قرار داريم كه ، در صورت عدم صرفه جويي و رعايت الگوي مناسب مصرف ،اعمال مديريت هيدرو ليكي در شبكه آبرساني مي شود .
محمدرضا عباسي

در حال حاضر در نقطه سربه سر تولید و مصرف آب هستیم که اگر روند افزایش مصرف مشترکین  در شهرهای تحت پوشش ادامه یابد مجبور به اعمال مدیریت هیدرولیکی شبکه هستیم.

 علیرضا گنجی خیبری معاون نظارت بر بهره برداری آبفای جنوب غربی استان تهران اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی گسترده توانستیم طی ماه های اخیر با تجهیز 19 حلقه چاه جدید به ظرفیت ورودی آب مناطق تحت پوشش 457 لیتر بر ثانیه اضافه کنیم.

گنجی خیبری با اشاره به افزایش گرمای هوا و بالا رفتن میزان مصرف آب توسط مشترکین افزود: در حال حاضر در نقطه سربه سر تولید و مصرف اب هستیم که اگر روند افزایش مصرف مشترکین  در شهرهای تحت پوشش ادامه یابد مجبور به اعمال مدیریت هیدرولیکی شبکه هستیم.

هشدار نسبت به  زنگ زدگی مخازن آب داخلی ساختمان ها در پرند

گنجي خيبري تاكيد كرد :  به استناد آزمایش های متعدد توسط آزمایشگاه آبفا و همچنین مرکز بهداشت شهرستان رباط کریم و سایر نهادهای ذیصلاح،هیچگونه عدم مطلوبیتی در آب شهر جدید پرند وجود ندارد.

معاون نظارت بر بهره برداری آبفای جنوب غربی استان تهران ضمن هشدار نسبت به وقوع آلودگی در برخی از مخازن ذخیره اب ساختمان های بلند مرتبه مسکونی در فازهای پرند بيان داشت : متاسفانه در حال حاضر به دلیل عدم استاندارد بودن مخازن ذخیره آب که توسط پیمانکاران ساخت ساختمان در منازل نصب شده و عدم پوشش محافظتی (اپوکسی) و زنگ زدگی داخلی در این مخازن باعث آلودگی و تغییر رنگ آب شده و شهروندان را دچار مشکل می کند.

گنجی خیبری افزود: از مشکلات دیگر در ساختمان های پرند اتصال شیر آتش نشانی به مخازن ذخیره آب می باشد که، این نیز به نوبه خود می تواند باعث ایجاد آلودگی آب شود.

وی تصريح كرد : شهروندان محترم در شهر جدید پرند می بایست نسبت به مخازن داخلی آب آشامیدنی ساختمان های خود بیش از پیش حساس باشند.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد :  با توجه به فراررسيدن فصل گرما و كاش نزولات جوي در سال آبي  گذشته ، درخواست داريم تا مشتركين گرانقدر با   رعايت برخي موارد جزئي  از قبيل بازرسي شيرهاي آب  و تعويض واشرهاي آن  ، قرار دادن كولرهاي آبي در زير سايه بان و صرفه جويي حداقل 20  درصدي  ، مانع از هدر رفتن اين نعمت گران بهاء شوند  و ما را در ارايه خدمات بيشتر ياري نمايند .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر