کد خبر: 655747
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ایجاد اولین شهرک پخش کالا در گیلان و شهر رشت خبر داد.
فاطمه عباس زاده

علی منتظری با اعلام این خبر گفت: ما برای سامان دهی نظام توزیع کالا شهرک پخش را در شهر رشت ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره پروژه های قابل افتتاح در هفته صنعت، معدن افزود: امسال 10 طرح صنعتی بزرگ با سرمایه گذاری بالغ بر 360 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم 900 نفر، افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت و معدن گیلان با اشاره به وضعیت صنعت در گیلان اظهار داشت:

تعداد 2 هزار و 600 واحد صنعتی فعال با 87 هزار بیمه شده در این واحدها مشغول فعالیت هستند.

وی حل مشکلات معوقات بانکی واحدهای تولیدی را یکی از برنامه های این سازمان ذکر کرد و افزود: ما کار میدانی را درحوزه صنعتی با همراهی انجمن های حوزه صنعت و معدن شروع و مشکلات تک تک واحدها را سامان دهی کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن گیلان هم چنین گفت: در حوزه معدن ما 100 معدن دارای پروانه بهره برداری داریم که بیش از 50 درصد آن ها فعال هستند.

وی افزود: در حوزه تأمین کالا اولویت ما کالاهای موجود در استان و ارتباط دادن آن با واحدهای توزیع است تا در نظام توزیع کالا شبکه منظمی داشته باشیم.

علی منتظری با اشاره بر این مطلب که گیلان جزء استان های فعال در حوزه بازرسی و نظارت کالا است، افزود: ما 10 هزار ناظر افتخاری و مردمی داریم.

وی هم چنین گفت: از 100 هزار واحد صنفی درگیلان 85 هزار واحد آن دارای مجوزند، که ما در صدد سامان دهی و شناسنامه دار کردن مابقی واحدهای صنفی هستیم.

رئیس سازمان صنعت و معدن گیلان در ادامه با اشاره به این مطلب که 50 درصد ظرفیت واحدهای تولیدی ماخالی است، افزود: با سرمایه در گردش و با استفاده از تسهیلات بانکی می توانیم از این فضای خالی نیز استفاده کنیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر