کد خبر: 655024
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
مدیر عامل شرکت پاک پی :
در آغاز هفته صنعت ، معدن و تجارت جمعی از خبرنگاران استان روز یکشنبه از کارخانجات صنعتی استان بازدید کردند
حمیرا رحیمی

مدیر کل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در این بازدید گفت : بهره برداری از 11 طرح بزرگ صنعتی و معدنی در دهه تولید و صنعت در استان انجام می شود. دکتر نعیم امامی اضافه کرد : برای تکمیل و بهره برداری از این طرح 6/7 میلیون یورو سرمایه ارزی و 445 میلیارد ریال سرمایه ریالی در شرکت های صنعتی سفید دشت ، هفشجان ، جونقان ، شوراب سامان ، شهرکرد و فارسان هزینه شده است.

مدیر عامل کارخانه ظریف مصور بروجن با بیان اینکه سال گذشته تولید کارخانه 60 میلیون متر مکعب بوده است گفت : پیش بینی می کنیم تولید ما در سال جاری به 82  میلیون متر برسد وی از استخدام 240 نفر کارگر جدید بخاطر افزایش خط تولید در این کارخانه خبر داد و افزود : محصولات کارخانه ظریف مصور به کشورهای افغانستان ، هند ، پاکستان و ارمنستان صادر می شود.

مدیر عامل کارخانه پاک پی نیز در این بازدید با بیان اینکه  نوسانات برق ، پدر صاحب کارخانه را درآورده و مشکلات زیادی را برای شرکت پاک پی بوجود آورده است گفت  :  هر روز از صبح تا ظهر بیش از 5 بار قطعی برق داریم که اثر این نوسانات باعث شده سه عدد از قطعات استریل کارخانه سوخته و حدود 20 میلیون تومان خسارت به کارخانه وارد  شود . مجید بابلیان گفت : از دیگر مشکلات شرکت پاک پی نقدینگی است که بانک ها وام را با سود 28 درصد به ما پرداخت می کنند.

مدیر عامل پاک پی اضافه کرد : هدفمندی گرچه طرح بسیار خوبی در جهت بهینه سازی مصرف انرژی و بهینه سازی تولیدات کارخانجات بوده است  اما در تغذیه از جمله لبنیات به مردم ضرر و زیان زیادی وارد کرده است چرا که لبنیات 4 برابر قیمت سالهای قبل  شده و این باعث گردیده  که مصرف لبنیات 30 الی 35 درصد کاهش یابد.بابلیان در ادامه خاطر نشان کرد : ظرفیت اسمی تولید ما روزانه 120 الی 140 تن بوده که اکنون به 50 تن رسیده است وی علت را مشکلات نقدینگی ، عدم وجود بازار فروش مناسب و سیاست هائی که مردم را به دنبال لبنیات ارزان کشانده عنوان نمود.

حسین هادی مدیر عامل کارخانه فولاد توان آور آسیا گفت : 150 هزار تن ورق قلع اندود تولید می شود نیاز کشور 350 هزار تن است که مشابه این کارخانه فولاد مبارکه می باشد که حدود 150 الی 200 هزار تن تولید دارد و مابقی نیاز کشور وارد می شود وی افزود : در حال حاضر 150 نفر در این کارخانه مشغول بکار می باشند تولیدات این کارخانه بخشی در صنایع غذائی مانند قوطی های کنسرو و روغن نباتی و بخشی هم کاربد صنعتی دارد.حسین هادی گفت : از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مشابه سال قبل 100 درصد رشد داشته ایم وی تصریح کرد به ازای هر کیلو تولید ورق 2/1 دلار خروج ارز از کشور جلوگیری می شود

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر