کد خبر: 653540
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد
برنامه های اوقات فراغت با عنوان آسمانی ها در بیش از ۲۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد آغاز شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را یکی از اولویت های برنامه ای دستگاه های فرهنگی دانست و گفت: به طبع کانون های مساجد نیز در این راستا طرح اوقات فراغت را هر ساله در سطح کانون های فرهنگی و هنری متقاضی برگزار می کند.

محسن رستگاری از اوقات فراغت به عنوان فرصتی مناسب جهت تقویت بنیه های اعتقادی، مذهبی، علمی، فرهنگی و... دانش آموزان یاد کرد و افزود: چه خوب است که با استفاده از محیط معنوی مساجد در جهت تقویت این مسائل در دانش آموزان برنامه ریزی شود.

وی افزود: برنامه های اوقات فراغت در سطح کانون ها ی مساجد با هدف غنی سازی اوقات ارزشمند نوجوانان و جوانان،توانمندسازی اعضای کانون ها، ایجاد حلقه های انسجام در بین نوجوانان و جوانان جهت آشنایی و تشریک مساعی در جهت برنامه های مختلف طول سال و شناسایی افراد مستعد و متخصص جهت جذب به عنوان اعضای فعال کانون ها برگزار می شود.

رستگاری با بیان اینکه در تابستان امسال 250 پایگاه اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد استان برپا می شود گفت: در این پایگاه ها کلاس ها مختلف فرهنگی، قرآنی، آموزشی، ورزشی و... برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با اشاره به حضور بیش از 40 هزار نفر در کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد در سال گذشته اضافه کرد: پیش بینی می شود که در سال جاری بیش از 50 هزار نفر در این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد شروع رسمی این طرح در استان هستیم گفت: اختتامیه طرح آسمانی ها نیز به صورت رسمی از 6 تا 16 شهریور همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.

رستگاری از انعقاد تفاهنامه بین دبیرخانه استان با سازمان های مختلفی چون فنی و حرفه ای، بهزیستی، جهاد دانشگاهی، اداره کل ورزش و جوانان،انجمن پرستاری و... در طول اجرای طرح آسمانی ها خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در این طرح می توانند از خدمات این سازمان ها استفاده کنند. رستگاری برگزاری اردوهای درون و برون استانی، مسابقات ورزشی، امکانات رفاهی و تفریحی و... را از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح اعلا م کرد و اظهار داشت: در پایان طرح آسمانی ها پایگاه توسط کانون تخصصی ارزشیابی و نظارات استان ارزیابی شده و از کانون های برتر تجلیل می شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
atlasshia
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
1
احکام را _با تصویر، جدول و اینفوگرافی_ یاد بگیریم.
ساختار رساله‌های عملیه به گونه‌ای است که برخی از عبارات آن نیاز به توضیح دارد چرا که متن این رساله‌ها از سیاقی علمی پ‍یروی می‌کند.
...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر