کد خبر: 653353
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
در روز دوم مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رخ داد
روز دوم مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در حالی برگزار شد که احسان لشگری کشتی‌گیر المپیکی عنوان‌دار و مطرح استان با دو شکست متوالی مقابل رقیبان، ناباورانه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
به گزارش جوان از قزوین، احسان لشگری کشتی‌گیر پرآوازه و ملی پوش قزوینی تیم کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان صبح امروز در حالی نخستین کشتی خود را روی تشک سالن شهید بابایی مقابل رقیبان آغاز کرد که جمعیت زیادی برای استقبال از این کشتی‌گیر در سالن حضور داشتند و وی را از نزدیک تشویق می‌کردند.
جمعیتی که از روز گذشته به این امید کشتی‌ها را نظاره‌گر بودند تا امروز بتوانند با ارائه کشتی‌های زیبای لشگری، هم از میزبانی قزوین رضایت کاملی داشته باشند و هم اقتدار کشتی استان را به رخ دیگر رقبا بکشند.
اما لشگری در دور نخست این مسابقات در حالی مقابل مجتبی ضیایی کشتی‌گیر تهرانی به روی تشک رفت که بدون شک کمتر کسی از تماشاگران احتمال شکست لشگری مقابل این حریف جوان و گمنام تهرانی را پیش‌بینی می کرد؛ اما کار تا جایی پیش رفت که نخستین شگفتی مسابقات انتخابی تیم ملی در روز دوم و در وزن 86 کیلوگرم رقم خورد.
لشگری که به نظر می‌رسید با توجه به استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت خون‌گرم و پرشور تماشاگران قزوینی باید از انگیزه بالاتری برخوردار باشد، در این کشتی نتوانست توانایی‌های خود را به رخ حریف جوان خود بکشد و بر عکس، این حریف جوان تهرانی بود که با استفاده از انگیزه بالا و قدرت جوانی موفق شد لشگری را در میان بهت تماشاگران مغلوب سازد.
لشگری در حالی که با نتیجه 6 بر یک از مجتبی ضیایی حریف گمنام تهرانی خود عقب بود، در نهایت با درایت و تیزهوشی این رقیب ضربه فنی شد تا شگفتی بزرگی در این وزن رقم بخورد.
اما لشگری در دیدار دوم به مصاف میثم مصطفی جوکار رفت و در این دیدار هم نتوانست آن کشتی‌های همیشگی خود را به نمایش بگذارد و در پایان پس از اینکه مقابل این حریف همدانی هم تن به شکست داد، در کمال ناباوری از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
لشگری در دو سال گذشته یکی از کشتی‌گیران مطرح تیم ملی بوده است که دو عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی و مدال برنز مسابقات المپیک 2012 لندن و رقابت‌های جهانی 2013 مجارستان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.
پایان پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر