کد خبر: 652519
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
رئيس سبك كاراته جهاني و استاد بزرگ كاراته جهان كه اخيراً به دين مبين اسلام و مذهب تشيع گرويده است، با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي ديدار كرد.
وحيد صابري
با يارگيري خوب جوابگوي مردم هستيم
امير قلعه‌نويي با اشاره به اينكه اگر امسال خوب يارگيري كنيم مي‌توانيم جوابگوي انتظارات مردم باشيم، اظهار داشت: استقلال سال گذشته نتوانست نتيجه لازم را بگيرد و امسال قطعاً فشار زيادي روي تيم خواهد بود. ما بايد ابتدا تيم را خوب ببنديم و خوب بدنسازي كنيم. سال گذشته درگير تيم ملي بوديم اما امسال فرصت كامل داريم و بايد از اين فرصت استفاده كنيم و يارگيري خوبي انجام دهيم. امير قلعه‌نويي در مورد فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: در ايران بدترين زمان ممكن نقل و انتقالات است تا بازيكن قرارداد امضا كند چند روز طول مي‌كشد و به همين دليل هم تمرينات بدنسازي دير آغاز مي‌شود. اميدوارم با تلاش‌هايي كه مجموعه مي‌كند تيم زودتر تكميل شود. البته ما يك بازيكن 28ساله ارمني گرفته‌ايم. او رزومه خوبي دارد. قصد داريم دو سه بازيكن ديگر هم بگيريم تا تيم كامل شود. همان طور كه گفتم اگر خوب يارگيري و برنامه‌ريزي كنيم مي‌توانيم جوابگوي انتظارات مردم باشيم.
 
 
تكليف نيلسون تا آخر هفته معلوم مي‌شود
پس از اينكه سوشا مكاني قراردادي دو ساله با پرسپوليس بست، حرف وحديث‌هاي زيادي درباره اين
دروازه‌بان بر سر زبان‌ها افتاد و زمزمه‌هايي مبني بر ناراحتي نيسلون از اين موضوع به گوش رسيد. نيلسون كه قرار بود هفته گذشته به ايران بيايد، بازگشت خود را به تعويق انداخت. هرچند او هنوز شخصاً دراين باره اظهار نظر نكرده اما مدير برنامه‌هاي دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس گفته كه او با قرمزپوشان به توافق رسيد و قرار بود هفته گذشته به ايران سفر كند اما به دليل بيماري همسرش به ايران برنگشت و قرار شد پس از رفع مشكلات همسرش به ايران بيايد. مدير برنامه نيلسون خبر ناراحتي اين دروازه‌بان را به خاطر سوشا مكاني تكذيب كرد و گفت كه نيلسون قبلاً هم با دروازه‌بانان خوبي مثل گردان و حقيقي رقابت كرده پس اين مسئله خيلي خنده‌دار است. اين دروازه‌بان هشت ماه است كه با بيماري همسرش دست و پنجه نرم مي‌كند، حتي در ايران هم درگير اين موضوع بود و الان هم همسرش تحت آزمايشات مختلف است و قرار است تا آخر هفته جواب نهايي را نيلسون به ما بدهد.
 
يا كارت باطل است يا بازيكن!
 
پرونده كارت‌هاي جعلي چند بازيكن فوتبال با دخالت سازمان تربيت بدني نيروهاي مسلح وارد فاز جديدي شد. رئيس سازمان تربيت بدني نيروهاي مسلح درباره كارت پايان خدمت فوتباليست‌ها گفت: به زودي حكم و رأي بازيكناني كه كارت معافيت آنها جعلي يا مورد‌دار است، اعلام مي‌شود. مهرعلي باران چشمه با اشاره به اينكه درخواست كرديم تا برخي از فوتباليست‌ها مدارك‌شان را به ما تحويل دهند، اظهار داشت: ما براي اينكه به وضعيت اين پرونده رسيدگي كنيم نياز به يك سري مدارك داشتيم، براي همين از اين افراد خواستيم مداركشان را به تهران بياورند تا بررسي‌هاي لازم انجام شود. البته اين پروسه مستلزم زمان است و كمي طول مي‌كشد. وي درباره صحبت‌هاي دايي و مسئله قطع نخاع افزود: بحث قطع نخاع مطرح نيست. در اين مورد بيشتر بحث ناراحتي اندام‌هاي تحتاني مطرح بوده كه كارت معافيت بر اساس آن صادر شده است. اما قاعدتاً فردي كه چنين ناراحتي شديدي داشته و از خدمت معاف شده است، ديگر نبايد توان بازي كردن داشته باشد. در اين شرايط يا كارت معافي اين بازيكن باطل است يا خود بازيكن!
 
 
رئيس جهاني سبك كاراته شيعه شد
 رئيس سبك كاراته جهاني و استاد بزرگ كاراته جهان كه اخيراً به دين مبين اسلام و مذهب تشيع گرويده است، با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي ديدار كرد. ايزوهارا واتانابه استاد بزرگ و رئيس سبك جهاني كاراته ديروز با حضرت آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي ديدار و گفت وگو كرد. وي كه در سال 91 به دين مبين اسلام و مذهب تشيع گرويده و نام مبارك محمد را براي خود انتخاب كرده است، حضور در شهر مقدس قم و ديدار با حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي را افتخار و توفيقي بزرگ براي خود ذكر كرد. محمد واتانابه گفت: امروز افتخار مي‌كنم از اينكه چنين فرصتي را پيدا كردم و احساس مي‌كنم با وجود اينكه زبان شما را متوجه نمي‌شوم اما راهي را پيدا كرده‌ام كه قلباً احساس خود را تقديم شما كنم. وي ورزش را راهي براي صلح دانست و گفت: اگر ملت ايران از اين ابزار بيشتر استفاده كند، تأثيرگذاري بيشتري در جهان خواهد داشت. رئيس سبك كاراته جهاني گفت: بعد از اينكه راجع به دين تحقيق كردم، اسلام و مذهب شيعه را اختيار كردم و اين مسئله را موهبت و هديه‌اي الهي مي‌دانم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار