کد خبر: 652190
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
معاون فرماندهی انتظامی کردستان:
معاون فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: ترویج عفاف و حجاب نیازمند شناخت گروه های هدف و ظرفیت ها در جامعه است.

به گزاش جوان از سنندج، جواد بنی‌عامریان در هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با اشاره به اینکه پیشبرد برنامه‌های فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی است اظهار کرد: در حوزه فرهنگ، دردها را می‌دانیم و باید به دنبال درمان باشیم که انجام این کار با برنامه‌ریزی ممکن می‌شود.

وی به نام‌گذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به انجام کارهای فرهنگی در سال‌های گذشته احساس می‌کنیم متأسفانه اراده‌ای از طرف متولیان فرهنگی در سطح استان برای انجام کارهای فرهنگی به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده وجود ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به این حوزه‌ها وارد می‌شود و اعتقاد بر این دارد که می‌تواند با کارهایی در حوزه نرم‌افزاری خیلی از امور فرهنگی را مدیریت کند.

وی گفت: برای نمونه در سال گذشته پیشنهاد راهپیمایی بانوان محجبه از سوی نیروی انتظامی مطرح و چندین جلسه در خصوص این موضوع در استانداری و جاهای دیگر برگزار شد ولی به نتیجه نرسید و ما احساس کردیم اراده‌ای برای انجام این کار وجود ندارد.

بنی‌عامریان به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نیروی انتظامی در روز عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: اتاق‌های فکری با حضور کارشناسان و مطلعان حوزه حجاب و عفاف پیش بینی شده و برنامه‌های لازم برای اجرا در این روز را از این اتاق‌ها دریافت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه عفاف و حجاب نیازمند شناخت گروه‌های هدف و ظرفیت‌ها هستیم گفت: 27 نهاد فرهنگی در سطح کشور فعال هستند و شناخت توان و ظرفیت این نهادها پیشبرد امور را آسان‌تر خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دنبال داشتن برنامه‌ریزی موضوعی و مصداقی است افزود: در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بحث عفاف و حجاب به صورت ماهیانه رصد و نتیجه به مرکز گزارش می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر