کد خبر: 649876
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین طی 24 ساعت گذشته موفق به دستگیری سه شکارچی متخلف در زیستگاه‌های طبیعی الموت شرقی شدند.

صدرالدین علیپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار «جوان» اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین طی 24 ساعت گذشته موفق به دستگیری سه شکارچی متخلف در زیستگاه‌های طبیعی الموت شرقی شدند.

وی ادامه داد: ماموران اجرایی یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوینحین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین و مقررات شکار و صید موفق به دستگیری این شکارچیان که مبادرت به شکار یک راس کل وحشی در حوزه استحفاظی «یرک» کرده بودند، شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: از متخلفان تعداد یک قبضه سلاح شکاری گلوله‌زنی 270، سه دستگاه دوربین چشمی، یک دستگاه مسافت سنج به همراه لاشه کل وحشی شکار شده و مقادیری فشنگ و سایر ادوات کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر پرونده متخلفان برای بررسی و صدور حکم تحویل مراجع قضایی شده است.

علیپور ضمن هشدار به کسانی که بدون اخذ مجوز به حوزه‌های استحفاظی محیط زیست استان وارد می‌شوند، اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین به طور شبانه روزی در حال گشت‌زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید برابر با قانون و با شدت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.
پایان پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر