کد خبر: 648188
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از از اتمام اجراي طرح نقاشي ديواري در بلوار باغستان بين گلستان 4 و 5 خبر داد.

حسین شریف کاظمی نصب چراغ بدنه نوراني همراه با فونداسيون در بلوار موذن، تعويض لامپ هاي بلوار موذن و جمع آوري پلاكارد و بنرهاي مزاحم به تعداد 35 مورد را از اقدامات حوزه خدمات شهر منطقه بیان کرد.

این مسئول فعالیت های خدمات شهری را به منظور رفاه حال شهروندان ذکر و عنوان کرد: تعمير چرخ زباله ها به تعداد  4عدد، برشكاري و تعمير درب منحول بيهقي 3مورد و جوشكاري و تعمير درب زندان رجايي شهر از جمله عملیاتی است که اجرایی شده است.

وی در ادامه از رنگ آمیزی مخازن مكانيزه بلوار رستاخيز به تعداد 18مورد و رنگ آميزي سطل زباله مكانيزه در بلوار رستاخيز به تعداد 20مورد خبر داد و افزود: این عملیات از اقدامات خدمات شهر منطقه در روزهای گذشته بوده است.

مدیر منطقه 7 شهرداری کرج رفاه شهروندان را از جمله وظايف مهم مديريت شهري ذکر و عنوان كرد: تلاش مسئولان در زمينه خدمت رساني به شهروندان در راستاي وظايف آنان صورت می گیرد که بر این اساس معاونت خدمات شهري منطقه نیز اقداماتی را جهت تحقق این مهم برنامه ریزی و در پروسه های مختلف زمانی انجام می دهد.

شریف کاظمی در پایان اظهار امیدواری کرد: با انجام پروژه های مورد نیاز در شهر، شاهد جلب رضایت شهروندان از دریافت خدمات مختلف باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار