کد خبر: 647771
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
فولاد مبارکه اصفهان
در آئين نکوداشت روز روابط عمومي که با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتي وزير ارشاد اسلامي، علیرضا معزی دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت و پروفسور علی‌اکبر فرهنگی پدر علم مدیریت رسانه کشور و جمعي از فعالان روابط عمومي سراسر کشور برگزار شد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان لوح سپاس مسئوليت اجتماعي و تنديس ستارگان روابط عمومي ايران را به خود اختصاص داد.

اين آئين که در هتل اسپيناس تهران برگزار شدو به پاس فعاليتهاي چشم گير فولاد مبارکه اصفهان در رشد و اعتلای روابط عمومی و مشارکت در برنامه هاي علمي و فرهنگي که مؤيد رويکرد و مسئوليت اجتماعي و توجه به وظايف فراسازماني مي‌باشد، با اهداء تنديس و لوح تقدير از شرکت فولاد مبارکه قدرداني شد.

در اين مراسم، هوشمندسفیدی، دبیر سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی در بخشي از سخنان خود در جمع حاضرين با بيان اينکه انجمن روابط عمومی ایران، سال 2014 را سال همدلی روابط عمومی‌ها نامگذاری نموده به اقدامات اجرايي اين انجمن براي برگزاري نکوداشت روز روابط عمومی اشاره نمود و گفت: حدود 60 سال از فعالیت روابط‌عمومی‌ها در ایران می‌گذرد، به همین مناسبت هر سال آیین نکوداشت روابط‌ عمومی و تقدیر از ستارگان روابط عمومی به همت دبیرخانه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی برگزار مي‌شود.

اين گزارش حاکيست در جريان اين نکوداشت، کارگاه آموزشي با عنوان «روابط عمومي مدرن و اثر بخش» توسط دکتر حميد شکري خانقاه استاد دانشگاه برگزار شد.که طي آن اين استاد دانشگاه تصريح کرد: روابط عمومي قرن 21 نسبت به گذشته دستخوش تغيير و تحولات زيادي شده که يکي از ريشه‌هاي آن را مي توان در دستيابي انسان به تکنولوژي هاي نوين ارتباطي دانست. گذر از روابط عمومي سنتي به روابط عمومي مدرن به معناي مسلح شدن روابط عمومي‌ها به تکنولوژي‌هاي ارتباطي روز نيست. کاربر هوشمند تکنولوژيک ارتباطي (در روابط عمومي مدرن) نيازمند برخورداري از تفکر و استراتژي ارتباطي است که وي را به برنامه محوري ومساله شناسي ارتباطي سوق مي‌دهد و با استانداردسازي و فرآيند گرايي در صدد ايجاد ساختاري اثر بخش در عرصه ارتباطات سايبري و تعاملي و بهره‌گيري هدفمند از شبکه‌هاي ارتباطي با استفاده از تکنولوژيهاي روز دنيا مي باشد .

آشنايي با مولفه‌هاي روابط عمومي مدرن، ارايه راهکارهاي ارتقاي روابط عمومي در گذر از روابط عمومي سنتي و تکنيکي به روابط عمومي مدرن ، آشنايي با روشهاي اثربخش در روابط عمومي از ديگر مباحث بود که در اين سمينار آموزشي به صورت کارگاهي ارائه شد.

گفتني است: در اين نکوداشت از 60 چهره‌ای که به نوعی در رشد و اعتلای روابط عمومی در ایران، نقش داشته‌اند ، 5 استاد رشته‌های غیرمرتبط با روابط عمومی که در این زمینه مقاله داشته و موثر بوده‌اند و 10 مدیر ارشد روابط عمومی که در این سال‌ها حامی این حوزه بوده‌اند نيز قدرداني شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار