کد خبر: 647082
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
اینجا کسی خانه نمی خواهد
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: پروژه 2 هزار و 860 واحدی فاز دوم مسکن مهر رشت آغاز شده و تاکنون متقاضی نداشته است.

 

 

 

شعبانعلی خاوری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان اظهار کرد: 75 هزار و 642 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار و زیر 25 هزار نفر در استان در حال احداث است.

وی احداث 28 هزار و 872 واحد مسکن مهر گیلان را در قالب تعاونی‌ها و سه‌جانبه‌ها عنوان کرد و افزود: 46 هزار و 770 واحد مسکن مهر به صورت خودمالک در حال احداث است.

خاوری با بیان اینکه 40 هزار و 217 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها، سه‌جانبه‌ها و خودمالک آماده‌سازی شده است، تصریح کرد: 34 هزار و 415 واحد مربوط به مسکن مهر خودمالک است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، 23 هزار و 70 واحد مسکن مهر را در مرحله زیرسازی دانست و بیان کرد: اسکلت و سقف 20 هزار و 286 واحد به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اتمام سفت‌کاری 16 هزار و 817 واحد مسکن مهر گیلان، خاطرنشان کرد: نازک‌کاری 4 هزار و 842 واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است.

خاوری متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر گیلان را 74 درصد خواند و یادآور شد: تاکنون یک‌هزار و 230 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای احداث پروژه‌های مسکن مهر در استان پرداخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از ساخت چهار مدرسه در پروژه‌های مسکن مهر استان خبر داد و گفت: سه مدرسه در مسکن مهر رشت و یک مدرسه در پروژه مسکن مهر انزلی است.

وی با بیان اینکه یک مدرسه در مرحله افتتاح است، اظهار کرد: دو مدرسه از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برخوردار هستند.

خاوری به احداث یک واحد کلانتری در مسکن مهر رشت اشاره کرد و افزود: کلانتری مذکور 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

* احداث 8 مسجد در سایت‌های مسکن مهر گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از احداث هشت مسجد در پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و بیان کرد: احداث پنج مسجد به اتمام رسیده و سه مسجد دیگر از 45 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

وی با اشاره به احداث 36 واحد تجاری در سایت مسکن مهر رشت، تصریح کرد: هفت واحد تجاری در سایت مذکور آماده شده  و 29 واحد دیگر از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی برخوردار هستند.

خاوری به احداث و بهره‌برداری از یک جایگاه سوخت گاز طبیعی در سایت مسکن مهر رشت اشاره کرد و گفت: یک جایگاه سوخت گاز طبیعی در سایت مذکور در مرحله زیرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، خواستار همکاری مسئولان در آماده‌سازی معابر سایت 176 هکتاری فاز نخست مسکن مهر رشت شد.

* پروژه 2860 واحدی مسکن مهر رشت متقاضی ندارد

وی با اشاره به روند پیشرفت پروژه 2 هزار و 860 واحدی فاز دوم مسکن مهر رشت، خاطرنشان کرد: احداث پروژه مذکور آغاز شده و تاکنون هیچ متقاضی نداشته است.

خاوری به سه راهکار پیشنهادی تعیین تکلیف پروژه مذکور اشاره کرد و یادآور شد: فروش زمین به متقاضی، مشارکت به شرط تسویه با منابع بانکی و خرید توسط سازمان ملی مسکن از راهکارهای برطرف شدن مشکل پروژه مذکور است.

* 400 واحد مسکن مهر آستارا متقاضی ندارد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در ادامه با بیان اینکه یک تعاونی مسکن مهر در آستارا فعال است، اظهار کرد: 400 واحد از سایت 900 واحدی مسکن مهر آستارا متقاضی ندارد.

وی خواستار افزایش مدت بازپرداخت وام پروژه‌های مسکن مهر گیلان از 15 به 20 سال شد و بیان کرد: نیاز است شرط به اتمام رسیدن واحدها تا پایان خرداد ماه سال جاری برداشته شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
-
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
0
0
سلام. ظاهر عکس قشنگه ولی وقتی خریدی 1-فاضلاب پس از مدتی خراب میشود 2-اسفالت نیشود 3-برق ضعیف است 4-تازندهای بدهکاربانکی خدانکندیک قسط عقب بیفتی چه دیرکردهایی روی قسط می اورند-5 اب طبقات بالا نمیرسد اداره اب اقاهمنه نمی خوای بروجای دیگه6 -وقتی تحویل شد دیگه شمارانمی شناسن7-فشارگاز کم است8-بقیه را.....فاکتورمیگیرم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر