کد خبر: 646953
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از مهیا نبودن زیرساخت های لازم برای پروژه مسکن مهر ساری خبر داد.
جعفر رعیت

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از مازندران و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، سید رمضان شجاعی اظهار داشت: برای سرنوشت پروژه مسکن مهر شهرستان ساری احساس نگرانی می کنم و به آینده آن خوشبین نیستم.

نگران آینده مسکن مهر شهرستان ساری هستم

وی نشان کرد: هنوز زیر ساختهای اولیه این پروژه 2800 واحدی مهیا نشده است و دستگاه های مربوطه به تعهدات خود عمل نکرده اند.

شجاعی اظهار داشت: باتوجه به اینکه این پروژه تنها مجتمع مسکن مهر مرکز استان می باشد ولی با گذشت 8 سال هنوز استقبال مناسبی از این پروژه نشده و واحدهای بسیاری هنوز بدون متقاضی مانده است.

وی با بیان اینکه از ابتدا مخالف کلنگ زنی این پروژه بودم،تصریح کرد: در صورتی که بسترهای لازم برای حضور جمعیت کثیری که بعد از اتمام  این پروژه در واحدهای آن سکونت خواهند یافت،مهیا نشود بلاشک معضلات متعددی برای اهالی روستای میارکلا و ساکنان این پروژه مسکونی بوجود خواهد آمد.

شجاعی در ادامه افزود: پروژه مسکن مهر ساری آبروی مرکز استان می باشد و بایستی  زیر ساختهای لازم برای حضور همشهریانمان از قبیل  آّب،برق، فاضلاب،گاز،راه ،فضای آموزشی ،فرهنگی و ورزشی مهیا شود تا پس از استقرار برای ساکنان و اهالی منطقه به چالش تبدیل نشود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای حل مشکلات و تسریع در خدمات رسانی به  این پروژه جلساتی را با مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهیم کرد تا دغدغه های موجود برطرف شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
0
با سلام ، هر بار که نظر میدم یا خونده نمیشه یا شایدم نمیرسه ... فقط خدا میدونه
تورو جون عزیزترین کساتون اینهمه پیگیر مسایل مختلف میشین یه بارم بچسبین به مسکن مهر ساری ببینید کجای دنیا داریم زندگی میکنیم که صدامون به هیچ جا نمیرسه ...
خدا ازشون نگذره ...
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
0
سلام ،هفته وحدت روبه همه مسلمانان تبریک عرض میکنم ،آقایان مسکن مهر میار کلاس ساری یک فاجعه برای استان است چرا رسیدگی نمیشود مردم و اعضا خانه میخواهند تاوقتی خانه تحویل نشود مردم باور نمیکنند که کاری شده چرا متخلفین که از پول طلا و قسط اعضا دزدیدند معرفی نمی شوند ۸سال قبل زمان کمی نیست آقای استاندار ،مسولین استان به داد اعضا برسید این اختلاسها خون نداشته مردم را مکیده و تمام کرده .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
با سلام
من در تهران زندگی می کنم بهار 97 از سمت ساری به سمت جویبار حرکت کردم و از دور بتونهای روی هم رفته را دیدم پیش خودم گفتم حدس بزنم چی هست که دارند می سازند ته ذهنم مسکن مهر امد اما گفتم اینجا که اینقدر جمعیت نداره ولی هر چی نزدیکتر می شدم این فاجعه بیشتر در ذهنم قوت گرفت راهم را کج کردم به سمت خود پروژه و دیدم بله حقیقت داره و این همه پول حروم شده آخه کی 13 کیلومتر دورتر شهر 350 هزار نفری شهرک مسکونی می سازه هیچ توجیحی نداره پ
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
سلام چرا مسکن مهر ساری درست نمیکنن من خانوادم مستاجر هستیم تمام پولمون دادیم واسه مسکن مهر الان هیچی نداریم خونه اجاره کنیم
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
0
0
توی دیواریک اقایی اگهی کرده خیلی تعریف میکنه،میگه من اسانسوردادم به پروژه به جاش ۲تاواحدگرفتم ،خیلی تعریف میکنه ماهم احتمالش هست بخریم ،خواستم نظرشماروبدونم،تمام پس اندازمون رومیخوایم بدیم واسه خریداین پروژه،خیلی تعریف میکنه صاحبش میگه خیلی هادارن زندگی میکنن توی پروزه،مااشنایی نداریم بااونجا،میخواستم اگه کسی اطلاعی داره به من بگه،صاحبش میگه شهریورصددرصدتحویلتون میدیم،راهنماسیم کنین
علی تاجفعر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
سلام نزدیک به 11ساله 10ساله دیگه از یادم رفته منتظر مسکن مهر مهیارکلا هستم . انوقت میگند واحدهای بی متقاضی هستند .مردم می ترسند . که 20ساله دیگه هم انتظار بکشند و تحویلشون ندهند . خودم خدا میدونه چقدر منتظرم برم داخلش زندگی کنم ببینم یک سقفی مال خودمه . از مستاجری و کرایه اش خدا میدونه خسته شدم .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
2
الکی میگن که مسکن مهر رو به پایان است اما خیلی از این واحدها متقاضی نداره .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر