کد خبر: 646050
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
شهردار خبر داد!
شهردار بوشهر گفت: با انجام کارهای زیرساختی لازم جمعه بازار بوشهر از پارک شغاب به میدان میوه و تره بار منتقل می‌شود.

سعید آزادشهرکی اظهار داشت : اداره راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت مالک 500 هکتار زمین پارک لیان است ولی شهرداری برای احیای این پارک در خواست در اختیار گرفت این پارک را مطرح کرده است.

این مسئول ادامه داد: به منظور احیای منطقه نمونه گردشگری لیان باید زمینه حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران در پارک لیان فراهم شود.

شهردار بوشهر در ارتباط سرمایه‌گذار بومی احداث شهر بازی بوشهر خاطرنشان کرد: فرایندهای پیش روی سرمایه‌گذاران نباید تا جایی پیش برود که این موضوع فرسایشی و در نتیجه منتج به انصراف سرمایه‌گذار مذکور از اجرای پروژه شود.

وی ادامه داد: در صورت موافقت شورا با کلیات احداث شهربازی در پارک لیان سرمایه‌گذار اجرای پروژه آمادگی این دارد که اجرای فاز اول و دوم این پارک را شروع کند.

آزاد شهرکی تصریح کرد: شهرداری بوشهر این آمادگی را دارد تا به منظور اجرای این پروژه هرگونه ابهاماتی پیرامون که اجرای پروژه شهربازی بوشهر وجود دارد را رفع کند.

شهردار بوشهر ادامه داد: با انجام زیرساخت‌های لازم جمعه بازار بوشهر از مکان فعلی‌اش که پارک شغاب است به میدان میوه و تره بار (ورودی شهر بوشهر)منتقل می‌شود که این امر برای احداث شهربازی در پارک شغاب نیز بستر مناسبی را فراهم خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر