کد خبر: 645753
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
هیجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌ های پیام نور کشور به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین در ارومیه، علی ظهری، رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در نشست خبری هجدهمین دوره سراسری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌‌های پیام نور کشور اظهار داشت:این دوره از رقابت های قرآنی با حضور 620 نفر شرکت ‌کننده و مدعو در ارومیه برگزار می شود.

وی تعداد متسابقین هیجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاههای پیام نور را 549 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 259 نفر شامل دانشجویان خواهر و 290 نفر دانشجویان پسر می شود.

ظهری با اشاره به حضور بهترین داوران کشوری و مطرح در سطح بین‌المللی برای قضاوت این مسابقات گفت: عباس امام جمعه، احمد ابوالقاسمی، مهدی قره ‌شیخلو و بهروز یاری‌ گل از جمله داوران این دوره از مسابقات هستند.

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی تصریح کرد: در مرحله مقدماتی هجدهمین دوره از مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور 38 هزار نفر نام نویسی کرده بودند که 549 نفر به عنوان برگزیده به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

وی از رشد 25 درصدی تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت: در هفدهمین دوره از مسابقات قرآن و عترت که سال گذشته به میزبانی استان خوزستان برگزار شد، 26 هزار نفر شرکت داشتند.

ظهری ترویج فرهنگ قرآنی و روح معنویت در میان دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ های پیام نور کشور و جامعه و همچنین ارائه توانمندی‌ های استان ها از نظر تخصص ‌های قرآنی و معرفی فعالان قرآنی استان‌، از دیگر اهداف برگزاری مسابقات قران و عترت دانشگاه های پیام نور است.

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از حضور 30 نفر از مدیران فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور کشور در جریان برگزاری این دوره از مسابقات در ارومیه خبر داد و افزود: برنامه فرهنگی آموزشی در حاشیه این دوره از رقابت ها برگزار خواهد شد.

به گفته ظهری مراسم افتتاحیه هیجدهمین  دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاههای پیام نور کشورساعت 21، بیست و دوم اردیبهشت ماه امسال در دانشگاه پیام نور ارومیه و مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت 9 بیست و پنجم اردیبهشت ماه در سالن امام علی(ع) کیلومتر پنج جاده سروی ارومیه برگزار می‌ شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر