کد خبر: 644641
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: بومی‌سازی سپاه کردستان از افتخارات آن محسوب می‌شود و اکنون مرزهای کشور در این خطه فرهنگی توسط نیروهای بومی منطقه محافظت می‌شود.
به گزارش جوان از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج افزود: وحدت میان نیروهای سپاه کردستان حاکم است به نحوی که تاکنون هیچ مشکلی در زمینه مباحث مذهبی و تفرقه‌افکنانه پیش نیامده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه بیت‌المقدس ترکیبی از برادران شیعه و سنی است که در راستای ماموریت‌های ذاتی و سپاه و دفاع از مرزهای کشور در این خطه شهیدپرور فعالیت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره می‌خواهند تا ایجاد تفرقه کرده و از این طریق به مقاصد خود دست یابند اما این نکته بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر نیروهای درون سپاه، مردم در استان کردستان نماد وحدت ملی بوده و بدون هیچ مشکلی در کنار هم از مرزهای کشور در خطه کردستان دفاع می‌کنند.

حیدریان اصل این موضوع را ناشی از اعتقادات بالای مردم و اشتراک در هدف و پایبندی به اصول و ارزش‌های دین اسلام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه کردستان در مسیر اهداف نظام حرکت می‌کنند و با اعتقاد به ارزش‌های آن، به برنامه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان توجهی نمی‌کنند.

وی استخدام نیروهای بومی در سپاه بیت‌المقدس را نمونه بارز و مصداق در توجه سپاه به مردم کردستان خواند و گفت: سال گذشته که اوج استخدام در سپاه کردستان بود، از نیروهای منطقه یعنی بومی بومی و خاص شهرستان بکارگیری شده‌اند.

حیدریان، اجرای عدالت و تامین امنیت منطقه با نیروهای بومی استان را از اهداف کلی این طرح ذکر کرد و گفت: امروز نیروهای مردمی منطقه دژ مستحکمی در مقابل دشمنان هستند و با تمام توان از مرزهای استان دفاع می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس به دلیل نام‌گذاری سالگرد شهادت شهید مطهری به نام روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاهاشاره کرد و بیان داشت: وجود برخی ویژگی‌های بارز در این شهید بزرگوار دلیل این نام‌گذاری بوده است.

به گفته حیدریان، شهید مطهری ویژگی‌هایی داشت که هر انسان و یا نهادیآن را در وجود خود تقویت کند در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یک زمان‌شناس به تمام معنا بود، تصریح کرد: استاد مطهری به دلیل زمان‌شناسی برابر با نیازهای روز برای اقشار مختلف جامعه برنامه داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس افزود: این ویژگی‌ بارز شهید مطهری باید در بدنه سپاه به عنوان نهاد حافظ نظام و ارزش‌های آن منتقل و جاری و ساری شود.

حیدریان از شهید مطهری به عنوان یک مردم‌شناس واقعی یاد کرد و اظهار کرد: آسیب‌شناسی و جریان‌شناسی از دیگر ویژگی‌های بارز این شهید گرانقدر بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری هیچگاه در زمان متوقف نشد و با جریان‌شناسی و آسیب‌شناسی به موقع جریان‌ها همواره حالتی پیشرو داشت.

به گفته وی، شهید مطهری در حقیقت پیشروندگی متناسب با اوضاع دنیا و زمان داشت و همین امر او را برای همیشه به الگویی ماندگار تبدیل کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس باورمندی، بصیرت، انقلابی بودن، ایمان و اعتقادات قوی و دشمن‌شناسی را از مهم‌ترین ویژگی‌های امروز پاسداران با الگوگیری از این شهید روحانی عنوان کرد و افزود: ایثار و از جان گذشتگی، پیروی و تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری، پایبندی به آرمان‌های دینی و انقلابی از دیگر ویژگی‌های سپاه پاسداران است.

به گفته حیدریان، به همین منظور توجه به مباحث عقیدتی، دینی و سیاسی به منظور ارتقاء سطح بصیرت پاسداران در کنار ارتقاء توان رزمی و تجهیزات از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه‌ بیت‌المقدس در سطح استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر