کد خبر: 644375
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر از راه اندازی پایگاه جامع اطلاع‌ رسانی روابط عمومی‌های استان بوشهر خبر داد .

کریم جعفری گفت: با توجه به نقش مهم روابط عمومی ها درجامعه، یک سازمان مردم نهاد متکی بر روابط عمومی های دستگاه ها راه اندازی خواهد شد تا زمینه ارتباط موثر و قویتر روابط عمومی ها از طریق این تشکل فراهم شود.

وی بر راه اندازی نشریه و پایگاه اینترنتی روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: دو پایگاه اینترنتی یکی برای فعالیت در حوزه روابط عمومی ها و دیگری با محوریت اطلاعات کامل روابط عمومی ها برای شناخت بهتر مدیران دستگاه های اجرایی از آنها در استان بوشهر راه اندازی می شود.

جعفری گفت: در نامه ای از سوی استاندار بوشهر به مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد تا آنها موظف شوند نیروهای روابط عمومی خود را در کارگاه های آموزشی استانداری شرکت دهند و سطح کیفی روابط عمومی ها ارتقا یابد.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل سازمان مردم نهاد متکی بر روابط عمومی ها گفت: پایگاه جامع اطلاع رسانی استان بوشهر نیز راه اندازی خواهد شد و با این اقدام یک پرتال اطلاع رسانی قوی برای مردم استان ایجاد می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر افزود: با راه اندازی پایگاه جامع اطلاع رسانی استان بوشهر مردم به طور مطلوبتری به نحوه عملکرد مدیران دستگاه ها دسترسی پیدا می کنند و این موضوع به تناسب فعالیت روابط عمومی ها جایگاه مناسبی را در بین مردم پیدا خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار