کد خبر: 642735
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
رئیس‌جمهور گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری برای رئیس‌جمهور و دولت است.
پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری با حضور در منزل شهیدان محمدرضا، مجتبی و عباس حسین جانی با پدر، مادر و خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

رئیس‌جمهور، تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

روحانی، افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

در این دیدار پدر و مادر شهیدان حسین جانی به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزندان شهید خود پرداختند.

براساس این گزارش، شهید محمدرضا حسین جانی در سال 62 در منطقه پنجوین عراق، شهید مجتبی حسین جانی در سال 63 در منطقه فاو و شهید عباس حسین جانی در سال 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

**دیدار روحانی با ابراهیم محمدی آزاده و جانباز 45 درصد دفاع مقدس

روحانی همچنین با حضور در منزل ابراهیم محمدی آزاده و جانباز 45 درصد دفاع مقدس با خانواده وی دیدار کرد.

وی در این دیدار نیز از روحیه والای آزادگان کشور در دوران سخت اسارت تجلیل کرد و افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

رئیس‌جمهور، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری برای رئیس‌جمهور و دولت است.

ابراهیم محمدی آزاده و جانباز 45 درصد دفاع مقدس که در سال 59 در عملیات فتح‌المبین در منطقه فکه به مقام رفیع جانبازی نائل آمده و به مدت 10 سال در اردوگاه‌های رژیم‌ بعث عراق در اسارت بوده است.

در این دیدارها، حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسین فریدون دستیار ارشد رئیس‌جمهوری، روحانی را همراهی کردند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
0
این دیدارها چیزی از فضاحت سعدآباد کم نمی کنه
عبد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
0
0
واقعا آقاي ...چطور جواب شهدا و خانواده هاي آن ها را مي دهد . تا كي مردم فريبي و منفعلانه برخورد كردن با دشمن را ادامه مي دهد ؟ آقاي روحاني وصيت اكثر شهدا اين بود : خواهرم حجاب را رعايت كن . چرا روز به روز بي حجابي در جامعه گسترش مي يابد ولي هيچ برخوردي با آن صورت نمي گيرد . چرا قرار بود در 100 روز اول تغييراتي در اقتصاد حاصل شود ولي اكنون كه تقريبا يكسال از عمر دولت مي گذرد از كاهش قيمت ها خبري نيست ؟! آيا اين ها مهم نيست ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار