کد خبر: 642706
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶
معاون انجمن خودروسازان در واكنش به اظهارات نعمت‌زاده كه خواستار دريافت تسهيلات از صندوق توسعه و بانك صنعت و معدن شده، گفت:ظرفيت وام ايران‌خودرو و سايپا پر شده و امكان دريافت تسهيلات جديد ندارند.
داود ميرخاني رشتي با اشاره به اينكه در حال حاضر بنده آمار قطعي از ميران بدهي دو شركت خودروسازي ايران‌خودرو و سايپا ندارم، اظهار داشت: يكي از مشكلات اصلي اين روزهاي شركت‌هاي خودروساز كمبود نقدينگي است كه تمام تلاش خود را براي رفع آن انجام مي‌دهند اما مسئولان مربوطه نيز در اين رابطه بايد براي كمك به توليد اقدامات لازم را انجام دهند.  وي در واكنش به صحبت‌هاي اخير وزير صنعت، معدن و تجارت مبني بر اينكه خودروسازان مي‌توانند با بهره‌گيري از تسهيلات ارزي صندوق توسعه ملي و بانك صنعت و معدن تعهدات خود را انجام دهند، افزود: هم‌اكنون شركت‌هاي خودروساز به دليل بدهي‌هاي معوق امكان دريافت تسهيلات از صندوق توسعه ملي و بانك صنعت و معدن را ندارند.
 مشاور انجمن خودروسازان ايران اضافه كرد: البته به دليل آنكه بيش از 20‌درصد سهام دو شركت ايران خودرو و سايپا در اختيار دولت قرار دارد امكان دريافت تسهيلات را ندارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
1
به نام خدا - هم سایپا هم ایران خودرو هم پارس خودرو هر سه باید درهمدیگر ادغام گردند و یکی شوند و مدیران... فعلی هم باید همه برکنار گردند تا وضع افتضاح کنونی اصلاح شود !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار